Sider

13.3.12

New in: The Blues

Rimmel - colour 825 Sky High / T.R.E.N.D colour 134 &129
Jeg er sådan et menneske, som tit lige skal gå rundt om en trend et par gange, før jeg fanger fidusen. Som for eksempel negle i blå nuancer. Det var da noget mærkeligt noget at begynde på, tænkte jeg. Men nu er de blå neglelakker begyndt at flytte ind hos mig og jeg synes det er så fint, så fint!
Lakken fra Rimmel er har den fineste turkise farve. Lakken i midten har mine negle endnu ikke haft æren af. Og den sidste vil jeg kalde et dejligt miks mellem baby blå og mint. Lækkert! En særlig bonus ved neglelakkerne fra T.R.E.N.D er prisen - 20 kr. stykket. Så er det jo nemt at lade nye (og mærkelige) tendenser flytte ind.

Hvilken farve kan du bedst lide til dine negle?

I am one of those people that likes to walk around a trend a few times before I realize what it's about. Like blue nail polishes to give an example. In the beginning I thought it was the strangest thing. But now the blue polishes are starting to move in with me and I like it. I like it a lot!
The polish from Rimmel is the prettiest turquoise. I haven't had the chance to try the one in the middle yet. The last one is a lovely mix between baby blue and mint green. And the ones from T.R.E.N.D cost next to nothing. Win! That makes it easy to try out new (and maybe a bit strange) trends.

What colour do you like on your nails?

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide farven på Rimmel og den blå i midten - det turkise/mintgrønne farve, den er lidt for pastel til mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min favorit er helt sikkert den fra Rimmel. Jeg kan kigge på mine negle hele dagen, når jeg har den på. De to andre skal jeg lige vænne mig til - men de er nu pæne alligevel. :D

      Men jeg har altså også min tvivl om de pastelfarver. Men negle er jo en fin genvej til at have farverne uden at det bliver for påskeagtigt. ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...