Sider

21.4.12

Come fly with me

Amsterdam (press link to see the original picture from flickr)

Berlin (press link to see orinigal picture from flickr)

Dublin

Edinburgh

Paris

Prague
Min kæreste og jeg er så småt begyndt at planlægge vores sommertur til en europæisk storby. Jeg kan slet ikke vente, men jeg kan heller ikke beslutte mig. Disse seks byer er på listen nu (og der skulle helst ikke komme flere til) over mulige destinationer. I år er London ude af billedet på grund af OL.

Vi har forsøgt at finde ud af, hvad vi egentlig vil på de forskellige destinationer. Indtil videre er listen ikke ligefrem seriøs, men det er vel stadig værd at skrive sig bag øret.
Amsterdem: Jeg ville nok grine hele ugen, fordi jeg finder sproget meget... fascinerende.
Berlin: Karry wurst og øl (ifølge kæreste)
Dublin: Øl og whiskey (i følge kæreste)
Edinburgh: Whisky (i følge kæreste)
Paris: Fransk kage - behøver jeg sige mere?
Prag: Øl (i følge kæreste)

Hvor ville du tage hen?

My boyfriend and I are starting to plan our summertrip to an European city. I can't wait but I can't decide were I want to go either. These six cities are on the list so far (and we try to keep it that way). This year London is out of the question because of the Olympics.

We're trying to find out why we want to go to the different destinations. So far the list isn't really serious but I guess it's still worth keeping in mind.
Amsterdam: I would laugh all week, because I find the language very... fascinating.
Berlin: Curry wurst and beer (boyfriend says)
Dublin: Beer and whiskey (boyfriend says)
Edinburgh: Whisky (boyfriend says)
Paris: French cake - need I say more...?
Prague: Beer (boyfriend says)

Where would you go?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...