Sider

6.5.12

Last sunday (Instagram style!)

Okay; Jeg ved godt, at det er længe siden, at det var "sidste søndag", men sagen er den, at jeg næsten lige har lært, hvordan jeg stiller mine instagram-billeder op sådan her - så nu skulle det altså prøves! Derfor får I lov til at se, hvad jeg lavede sidste søndag, for denne søndag er gået med at arbejde og der er grænser for, hvor mange fine billeder man kan få ud af det. Fremover vil indlæg med Instagram-billeder nok bruges til at illustrere, hvordan jeg får mine uger til at gå. 

All right; I know it's been a while since "last Sunday" but the thing is... I just recently learned how to do this thing with my photos from Instagram - so I just had to try it out now! You'll get to see how I spend my last Sunday, 'cause this Sunday was spent on work and that wouldn't be very interessting to look at. From now on I will probably use my Instagram posts to show you how my weeks go by.

Min kæreste og jeg spiste lækre flødeboller fra Summerbird - My boyfriend and I had delicious Cream Puffs from Summerbird // Jeg læste Under en Strålende Sol færdig - I finished the book A thousand Splendid Suns // Jeg kiggede lidt i denne fine etnografiske fotobog, som min kæreste købte til mig - I looked a bit in this nice ethnographic photo book which my boyfriend got for me


Noget simrede rigtig længe i gryden (og det gør det faktisk også på denne søndag!) - Something was cooking for a looong time (and we're doing it again today!) // Jeg tog opvasken - for det skal man jo! - I did the dishes - you have to sometimes! // Og jeg drak en masse forskellig the, fordi jeg var lidt syg - And I drank a lot of different tea, because I was a little sick

Jeg lyttede til en masse dejlig musik og (min kæreste) opdatede min iPod (tak skat!) - I listened to a lot of good music and (my boyfriend) updated my iPod (thanks hon'!) // Jeg spekulerede på, hvad jeg skal læse næste gang jeg får tid til at læse en bog - I thought about what I should read next, when I have the time... // Noget blev færdigt med at simre - rygende varm curry (og lige om lidt er dagens omgang vist også færdig, nam!) - Something was done cooking - steaming hot curry (and soon this day's curry will be done as well, yum!)

1 kommentar:

  1. mhhh curry... det tror jeg også jeg skal have i denne uge!!
    ligner en god søndag uden stress og jag!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...