Sider

23.11.12

Thinking about a haircut

Mit hår er ikke blevet klippet siden maj måned. Så måske er det ved at være på tide. På det sidste har jeg godt nok været glad for, at kunne sætte mit hår op. Til gengæld kan jeg ikke holde ud ikke at have det sat op. Og det er jeg træt af. Jeg har tænkt på page og pandehår - som min søster siger: "Det har du jo haft før" og det har hun egentlig ret i. Men er der noget galt med at gå tilbage til noget gammelt igen? Nedenfor er der lidt inspirationsbilleder, som jeg har fundet i aften. Desværre har min frisør ikke tid i weekenden, så jeg bliver nødt til at tænke lidt videre....

I haven't had a haircut since may. So it might be about time. Lately I've been really happy that I can do other things than just leave it hanging, but at the same time I go crazy as soon as I leave it hanging. Below you can see a few of the haircuts I've been thinking about lately. My sister just says "You've had that haircut before" and she's right... But is there anything wrong about going back to the old? Unfortunately my hairdresser don't have time for me this weekend, so I have to think about it more. 

Photo
Photo

Photo
Hvis du har gode ideer til en ny frisure til mig, så hold dig endelig ikke tilbage med kommentarer og billeder!

If you have any ideas for a new haircut - please share your comments and links with pictures! 

1 kommentar:

  1. I think there is nothing wrong about going back to Old Things.

    XX,
    Jenny

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...