Sider

1.12.12

It's voting time! Ways To Wear Challenge


Måske kan I huske, at jeg for lidt tid siden postede mit første indlæg til "Ways To Wear Challenge"? Hvis ikke, så kan I se indlægget her og læse lidt mere om konceptet. Nu har Gemma fra Big Girls Browse fået samlet alle bidragene i et indlæg og det er virkelig sjovt og spændende at se, hvor mange forskellige og fine udgaver, der kan blive ud af samme tema.

Nu er det sådan, at der er en afstemning over på Big Girls Browse - hvem gjorde det bedst? Jeg synes, at alle gjorde det godt og jeg glæder mig allerede til næste omgang. Og nu synes jeg, at du skulle tage og smutte derover og stemme på din favorit. Hvis din favorit skulle være mig - så siger jeg tusind tak! I virkeligheden fortjener alle bare lige mange stemmer.

Maybe you remember that I took part of the "Ways To Wear Challenge" a little while ago. If you don't remember, you can go check out my entry right here and read more about the concept. Gemma from Big Girls Browse has now recapped all of the entries in a post and it was fun to see the many different and beautiful outfits all made from the same theme. 

Now there's a vote at Big Girls Browse - who did the best job? Personally I think everyone did a great job and I can't wait for the next challenge to begin. I think you should go give your vote to your favourite. If your favourite happens to be me - thank you so much! However I really think everyone deserves an equal amount of votes.


2 kommentarer:

  1. I really Love this Dress. Great combination with this tights.

    XX,
    Jenny

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...