Sider

24.1.13

Dancing through life

I dag var jeg inde i byen med min kæreste og midt i Tiger begynder han at danse bag ved mig. Først tænkte jeg: "Åh nej, hvor pinligt". Og før jeg tænkte den tanke til ende, tog han fat i mine arme og tvang mig til at danse improviseret jive, mens jeg var ved at dø af grin. Og mens folk kiggede. En kvinde kiggede på mig og grinede på en måde, der gjorde mig varm helt ind i hjertet. Hun syntes ikke, vi var tossede og irriterende. Hun syntes, vi var søde og spredere af glæde. 

Og så kunne jeg også mærke, at dansen ikke var pinlig. Den spreder jo bare glæde. Ligesom min kæreste gør i mit liv - jaja, cheesy - jeg ved det godt. Men jeg elsker ham altså. 

Today I was walking around town with my boyfriend and in Tiger (a kind of 1 dollar store) he started dancing behind me. At first I though: "Oh my, this is embarrasing". Before I ended the thought he took my hands and forced me to do a little jive with him while I was about to die from laughing to hard. And while people were looking. A woman looked at me and laughed in a way that made my heart warm. I could tell that she didn't think we were (too) crazy or annoying. She thought we were sweet and spreading happiness. 

And then the dance stopped being embarrasing. It was just a joy spreader. Just like my boyfriend in my life - I know, I know, it's cheesy, but it's true. And I love him so much. 
Picture
Lige om lidt tager vi til Tyskland og spreder glæde. Jeg har lidt indlæg klar til jer - og jeg håber, at I er med på at lege lidt med og svare på et par spørgsmål i løbet af weekenden. Men nu ved I i hvert fald hvorfor, hvis jeg ikke svarer på beskeder og offentliggør kommentarer - min computer og jeg holder nemlig ferie væk fra hinanden. Jeg håber, at I allesammen får en god weekend - hvad skal I lave?

It won't be long until we go to Germany to spread joy. I have a few posts ready for you and I hope you're ready to play along and answer a few questions during the weekend. But now you know why I'm not answering, commenting or publicing comments - my computer and I will be taking a few days off apart. I hope you'll all have a nice weekend - what are you doing?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...