Sider

8.5.13

Amsterdam (Instagram edition)

Som jeg fortalte jeg igår, har jeg haft travlt med en helt masse - blandt andet har jeg også været i Amsterdam med min kæreste, for at se en dejlig by og for at besøge min veninde, som er på udveksling i Holland. Det var en skøn tur og Amsterdam er en skøn by - og der kommer flere billeder en af dagene. Her er lidt af de billede, som jeg klikkede med Instagram.

As I told you yesterday I've been keeping busy with a whole lot of things - one of them; going to Amsterdam with my boyfriend, to experience a wonderful city and to visit my friend who's an exchange student there. It was a lovely trip - just what I needed before going back to my busy life - and Amsterdam is a wonderful place to be. More pictures will come one of these days, but here's a few pictures I snapped with Instagram. 







1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...