Sider

9.5.13

Amsterdam outfit

Jeg har ikke meget at sige - jeg ville bare lige vise jer dette outfit, som jeg havde på i Amsterdam. Og nu vil jeg gå i seng igen. Jeg blev nemlig vækket af, at en lejlighed i ejendommen stod i flammer. Ikke så fedt, men ingen er heldigvis kommet til skade. 

I haven't got much to say today - I just wanted to show you this outfit from Amsterdam. I'm going to bed now, 'cause I had to get up at 3 am this night, because an appartment here was on fire. Very frightning - but no one was harmed, luckily.

Skirt - Primark / Top + Blazer - Nanna XL


4 kommentarer:

  1. love the skirt! looks great :)

    SvarSlet
  2. Leticia9.5.13

    Such a doll! This skirt is gorgeous!

    SvarSlet
  3. Oh, that I love that skirt! It's gorgeous, and you look wonderful. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...