Sider

13.5.13

Because one day it will be summer...

Jeg har gang i nogle seriøse overvejelser her, men jeg tror lidt, at jeg har brug for jeres hjælp til at beslutte mig for alvor. Måske. Siden søde Sarah lavede et sødt badetøjsindlæg delvist for min skyld har jeg tænkt lidt på, at købe en bikini i denne stil. Jeg har længe været lun på noget i Monif C's stil, men de er ærligt talt ikke ligefrem til at betale for mig, men denne fra SwimsuitsForAll er ikke vildt urealistisk. Og den er pæn. Er den ikke? Men som sagt - jeg tror jeg har brug for jeres hjælp til at blive sikker.

I'm considering something, but I think I might need your help to make up my mind. Maybe. Since sweet Sarah made this sweet swimwuit post  I've been thinking about getting a bikini like this. I've been looking a Monif C's bikinis for a while, but lets face it - for me it's just not payable, but this one from SwimsuitsForAll is actually kinda payable. And it's pretty. Right? But as I said - I think I need your help to make up my mind. I guess it's mostly Danish readers who will be able to help me - but feel more than free to share your thoughts on this!


Og her er så mine tanker og spørgsmål omkring det her:
- Jeg synes faktisk ikke, at det er vildt gennemskueligt om de overhovedet sender til Danmark - er der nogen af jer, som ved om de gør det?
- Gad vide hvilken størrelse jeg skal bestille og om den så passer rigtigt?
- Er der mon nok støtte til mine bryster?
- Og hvordan er det lige det fungerer med moms? Har I erfaringer med det? Jeg har læst på skat, men jeg ender altid med at være lidt forvirret på trods.
- Og sidst men ikke mindst: Får jeg taget mig mod til at bruge den?

So here's my thoughts and questions on this:
- I'm actually not sure they even send to Denmark - I can't seem to figure it out. But I guess they do.
- I wonder what size to order. How can I be sure it'll fit?
- Will it support my girls properly?
- And then there's the whole thing with extra costs when buying things from outside Europe. I'm not quite sure how that works. 
- And last but definately not least: Will I find the courage to wear it? 

9 kommentarer:

  1. That is a gorgeous bikini! I'm on the look out for one, too. xx

    SvarSlet
  2. That's such a lovely bikini! ♡ I definitely would buy it :)

    SvarSlet
  3. I had a ton of trouble figuring out which countries they shipped to specifically, but it seems like they do ship everywhere.
    And, yeah, Monif C. things are gorgeous but SOOOOOO expensive. Like, whoa.
    Good luck! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. And I can see why - it's kinda frustrating when companies don't just state it so there's no doubt.
      Yeah, so expensive. But so pretty too.

      Slet
  4. Den er helt utrolig flot! Jeg håber du finder den, at den passer og at du får den brugt!
    Wauw...
    Hvor forhandles den? Uk?
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber også lidt, at jeg får taget mig sammen - men det kræver at man tænker sig om, for det bliver lidt dyrt. Den forhandles nemlig i USA, så der kommer moms og dyr fragt oveni. Desværre.

      Slet
  5. wow!! i love this bikini!! buy it !

    SvarSlet
  6. OMG it is so cute!! I would buy it, but I have the same thoughts like you! I woul love to hear your experience if you order it!

    SvarSlet
    Svar
    1. I know, right? Well I guess, if it fits really bad on my boobs I'll have to make my boobs smaller :P

      I'll let you know if I order it, I promise!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...