Sider

18.5.13

OOTD: Magic is something you make

Som jeg fortalte igår, så får jeg gjort mig nye erfaringer på tøjfronten i disse dage - i dag stod den på shorts (det gjorde det også igår, men det outfit vil jeg vise jer en anden dag). Jeg købte dem, da jeg var i København og i dag har jeg faktisk købt et par mere magen til, fordi jeg godt kan fornemme, at de bliver nogle af mine bedste venner, når det er sommer. Og det var det i dag - og det har været skønt. Det er egentlig utroligt, at jeg har nægtet mig selv at gå i shorts i så mange år, fordi jeg ikke følte mig tilpas ved at vise mine (okay, de er altså også virkelig blege!) lår. Men her er de altså! 

Sig forresten hej til min nye trøje fra det nye danske mærke Junarose - det er et mærke, som jeg synes lover rigtigt godt og en af dagene viser jeg jer billeder fra deres efterårskollektion. Det eneste minus er, at tøjet er virkelig småt i størrelsen, så det udelukker desværre mange unge piger. Et eksempel kan være, at jeg normalt bruger en 48-50 i overdele - denne er en str. 54, hvilket er den største størrelse, den kommer i. Men bortset fra det; flot tøj og gode priser. What's not to like?

As I told you yesterday I'm doing new things these days when it comes to clothing - and today I wore shorts (and yesterday too for that matter, I'll show you that outfit another day). I bought these in Copenhagen and I bought another pair today because I'm sure they'll be some of my very best friends when summer is here - and summer was here today, and it was wonderful! Today I can't believe I've been denying myself to wear shorts for so many years, bacause I didn't feel comfortable to show of my (well, okay.. they really are very pale!) thighs. But here they are!

By the way! Say hi to my new shirt from the new Danish brand Junarose - I think it's a promising brand and one of these days I'll show you some photos of the fall collection. The only negative thing I have to say at the moment is that the clothing is very small and it'll leave out a lot of girls. To give you an example I normally wears a size 48-50 when it comes to tops, but this is a size 54, which is the biggest size available. But when I look away from that all I see is nice clothes and nice prizes as well - what's not to like?

Shorts - H&M+ / Shirt - Junarose / Sandals - Ecco





8 kommentarer:

  1. Those shorts look great on you, just perfect. And that shiny bits on your shirt are so cool. Plus, you are so lovely and your hair fantastic. Wonderful!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much for your comment!

      Slet
  2. The shorts look great on you, and that top is so cool!

    SvarSlet
  3. i have the same shorts :) nice outfit!

    SvarSlet
    Svar
    1. They are lovely, aren't they? At least I think. I had to have another pair. :P

      Slet
  4. Anonym20.7.13

    Hvor er muletasken fra?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...