Sider

14.6.13

Breathe in - breathe out

Jeg har lige afleveret min anden eksamen i denne omgang. 2 down, 1 to go - men den næste skal jeg allerede aflevere store dele af i morgen til min vejleder, så jeg er godt stresset. På den ikke så sjove måde. Jeg mener... omkring ti sider på en dag? På vej hjem i bussen hørte jeg den her sang og den fik mig til at føle, at jeg alligevel godt kan klare det hele. Da jeg så kom hjem fandt jeg den her akustiske version og den er altså dejlig - værsgo!

I just handed in my second exam today. 2 down, 1 to go - but I already have to hand in most of the other one to my supervisor tomorrow. Need I say I'm stressed out? And that it's no fun? I mean... 10 pages in one day?! Well... On my way home I listened to this song and it made me feel that I do it anyway. And then when I got home I found this acoustic version and it's lovely - here you go!


2 kommentarer:

  1. Rikke Frosch Langavd14.6.13

    You can do it! <3

    SvarSlet
  2. I love this song in all its many versions.
    And hooray for being almost done! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...