Sider

4.6.13

I was never much of a swimmer...

Og det tror jeg sådan set heller aldrig jeg bliver. Til gengæld er jeg blevet svømmetøjsejer igen efter jeg ved ikke, hvor mange år, hvor jeg så absolut ikke ville fanges i en badedragt - for slet ikke at snakke om en bikini! Sidste år købte jeg en badedragt, i år har jeg købt en bikini og nu har jeg lige kigget Swimsuitsforalls hjemmeside igennem igen - og jeg kunne simpelthen blive ved med at købe badetøj i år, tror jeg. Her er seks pæne valg - og der er altså mange flere hvor de kommer fra! 

And to be honest I don't think I'll ever be. But I've become a swimwear owner again after I don't know how many years without it. I didn't want to be seen in a swimsuit - not to talk about a bikini! But last year I bought a swimsuit, this year I bought a bikini and just now I checked out Swimsuitsforall again and I'm sure I could just keep buying swimwear this year. Here's six pretty options - and there's a lot more where it came from, I promise!


Senere kommer der forresten billeder af min nye bikini!

Later there'll be pictures up of my new bikini!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...