Sider

13.6.13

One jumpsuit - three dresses

Okay... Så det her er tydeligvis ikke det, jeg burde lave lige nu. Men jeg har virkelig svært ved at koncentrere mig i dag, fordi mit hovede er fyldt med tusind andre tanker. Og så ender jeg på Asos.com. Asos Curve er et af mine favoritsteder at drømme om gardarober... De er virkelig dygtige til at lave moderne tøj med god pasform, og så er priserne også særdeles rimelige. I dag sukker jeg over disse ting og jeg prøver skiftevis at glemme alt om dem og retfærdiggøre overfor mig selv at købe bare lidt af det. Jeg knokler med eksamen og må vel gerne forkæle mig selv lidt? Omvendt har jeg så godt som ingen penge, så det er måske ikke jordens bedste idé. 

Okay... So this is clearly not what I'm supposed to do. But I'm having a really hard time concentrating due to a thousand thoughts running around my head. And then I end up at Asos.com. Asos Curve is one of my favourite places to dream about new clothes... They're fashion forward and make great fitting pieces and the prices are good as well. Today I'm excited about these pieces. I try to forget all about it and at the same time convince myself to just buy a few things... I mean... I'm having a hard time doing these exams, I'm alowed to spoil myself, right? On the other hand I don't really have the money, so I guess it's a bad idea. 


3 kommentarer:

  1. ASOS is evil in that way! I could easily buy something from ASOS at least once a week if I could afford it.

    SvarSlet
  2. Jumpsuiten & den blå kjole er så fine begge to :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  3. The tie dye dress is amazing and I'm going to stare at it for ages :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...