Sider

16.7.13

Work wear

Jeg arbejder en masse for tiden - så her kommer lige lidt billeder fra en dag, hvor jeg skulle afsted på arbejde. Vi har forsøgt at få det bedste ud af vores weekender, min kæreste og jeg, men jeg er altså træt alligevel nu - og jeg glæder mig til at jeg snart har fri i en uges tid. Det bliver dejligt!

I'm working a lot at the moment - so here's a few photos from a day, when I was leaving for work. We're trying to get the most of our weekends, my boyfriend and I, but I'm tired from working by now, even though I've been relaxing a lot in the weekends. So I'm looking forward to having some time off soon! 

Skirt - Junarose / Blazer & Top - Nanna XL / Sandals - Ecco


1 kommentar:

  1. Beautiful and classy. I really like the colour of the blouse. You look fab. <3

    Love, Mel xoxo

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...