Sider

30.9.13

POD: All about flowers


Oktober lige rundt om hjørnet og det er mandag og traditionen tro betyder det, at det er tid til Plus Size Outfit Day igen. Denne gang er temaet blomster og har taget en kjole på, som skriger af sommer og en cardigan, som minder om efterår. Det er en rar måde at nyde overgangen mellem årstiderne på, synes jeg. Og for at følge lidt ekstra op på emnet, har jeg også taget en blomsterring på og øreringe med blomsterprint.

Jeg har virkelig set frem til dette indlæg. Der var engang, hvor der sådan cirka var blomster på hvert andet stykke tøj i mit klædeskab. Sådan er det ikke længere, men jeg har stadig en forkærlighed for fine blomsterprints. Men det er også lidt trist. For det her er den sidste Plus Size Outfit dag (i denne omgang i hvert fald - en pige har vel lov at håbe?). Jeg har i hvert fald haft det sjovt med den månedlige begivenhed sammen med de andre piger. 

October is just around the corner and it's monday and that means that it's time for Plus Size Outfit Day again. The theme of the month is "All about flowers" and I put on this dress, which for me screams summer, and a cardigan with an autumn vibe. And I put on a flower ring and earrings with flowers too.

I've been looking forward to this post. Once upon a time almost every second piece of clothing of mine was with some kind of flowerprint. It's not like that now, but I still love a pretty flower print. But it's also kind of sad - today is the last Plus Size Outfit day (for now - I mean... A girl can hope, right?). I've had fun with this and all the other girls, that's for sure.







Husk at tjekke de andre piger ud også:
Don't forget to check out the other girls too:

Audrey: http://www.big-or-not-to-big.com/

3 kommentarer:

  1. I love your POD, I'm in love with your beautiful dress !

    SvarSlet
  2. Love the whole outfit! In love with the bag! xx

    SvarSlet
  3. Love the whole outfit! In love with the bag! x

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...