Sider

5.10.13

Just do it!

 
I dag var en halvspontan dag - jeg har længe overvejet at få et ekstra hul i øret. Men jeg har også lagt det på hylden rigtig længe. Men igår tænkte jeg tanken igen og i dag gjorde jeg det, mens jeg var på arbejde. Og det gjorde næsten slet ikke ondt (hvem prøver jeg at snyde? Jeg piver stadig lidt over det). Det er en rigtig arbejdsweekend for mig, for centeret som jeg arbejder i holder søndagsåbent imorgen. I det mindste ved jeg, hvad tiden skal gå med. 

Sådan går min tid generelt for tiden. Hvis jeg ikke er på feltarbejde i København, så er jeg på arbejde i Århus. Jeg synes jeg har lidt for travlt, men heldigvis har jeg en sød kæreste, som passer på mig og sørger for, at jeg får slappet af og hygget mig. I dag tog vi f.eks. på Finders Keepers marked, da jeg fik fri fra arbejde. 

Nå, men... Jeg har travlt og jeg er træt. Det er også derfor jeg blogger fra iPadden i dag. Fordi det virker uoverskueligt, at tænde for computeren. Skørt, ikke? Så det kan godt være, at bloggen går en stille periode i møde, selvom det ikke er med min gode vilje. Men jeg føler mig træt og uinspireret og sådan nogle perioder må man vel også godt have, ikke? Hvis du har inspiration til mig, så kom endelig med det. 

Today was kinda spontanous. I've been thinking about getting a second piercing in my ear for a while now. But I've also hid away the idea for a while. But the thought hit me yesterday and today I got my ear pierced when I was at work. And it almost didn't hurt at all (who am I kidding? I'm still mentioning that it's hurting....). 

Rights now my calendar looks like this: if I'm not doing fieldwork in Copenhagen, then I'm probably in Aarhus at work. At least I know how to spend my time, but I feel really busy and tired. I'm lucky to have a boyfriend who takes care of me when I'm home and when I need to relax. Today when I got off work we went to a great designers market which was in town for the weekend. 

Oh Well... I'm busy and I'm tired. That's also the reason I'm blogging from the iPad (sorry about the layout and the damn auto correct). It just seems like too much to turn on the computer. Crazy, right? So the blog might run into a period of silence, even though I with it wouldn't. But I feel tired and uninspired and it's okay to feel like that sometimes, right? If you have any inspiration for me, please bring it. 

2 kommentarer:

  1. Sådan nogen perioder er der bare.... Det er nu du skal passe på dig selv... Og skidt med bloggen...den er her endnu, når du får tid og ro igen....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Du har givet mig mod til de piercinger som jeg længe har gået og ønsket mig! :) Jeg skal have 3 anti helix i et af ørene har bare ikke tudet! Nu skal jeg ha' fundet pengene og af sted!
    Tak! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...