Sider

8.12.13

Christmas Wishes - Black and White

Det er snart jul og selvom jeg har sendt min ønskeseddel afsted til julemandens ansatte for længst, så kan der jo godt dukke flere ting op alligevel. Her er en god blanding af gamle ønsker fra listen og nogle, der har sneget sig ind i løbet af de sidste uger, mens jeg har været ude at kigge efter gaver til alle mulige andre end lige mig selv. Og så en god blanding af realistiske ønsker og drømme-ønsker, som man ikke rigtigt kan være bekendt at skrive på ønskesedlen.

Jeg har noget med smykker for tiden. Specielt øreringe og ringe hitter. Lige nu er jeg specielt vild med Stine A's øreringe og den her ring fra Jane Kønig (selvom en sten eller to mindre også kan gøre det) - den er så fin, så fin (og dyr).

Nederdelet og blusen er begge fra mit favoritbrand for tiden, Junarose. Jeg kan lige se det for mig til årets julefrokost, selvom hvid måske ikke er jordens mest praktiske farve til den slags dage. Men det kunne altså være pænt! Vasen er fra butikken Notre Dame, som for nyligt har fået en webshop, så vi jyder også kan nyde godt af butikkens fine ting. Det er en af mine favoritbutikker i København og jeg har brugt en del tid derinde de sidste par måneder, hvor jeg har drømt om, hvordan mit store hjem engang måske skal se ud.

Ansigtsolien fra Nilens Jord virker simpelthen så lækker og min hud skriger tit på ekstra meget fugt - vinteren er bestemt slet ingen undtagelse!

Christmas is just around the corner and even though I send my Christmas wish list to Santa's helpers a while ago things keep sneaking on my imaginary wish list. This is a good mix from old and new wishes - and also a good mix from realistic wishes and... well, dream-wishes, because they're too expensive to put on a list at all. 

I've got a thing for jewelry at the moment. Especially earrings and rings. Right now I'm crazy about most earrings from Stine A and this ring from Jane Kønig (even though less stones will do too) - it's so, so pretty (and expensive). 

The skirt and sweatshirt are both from my favourite brand at the time, Junarose. And even though white might not be suitable for eating I can see myself wearing this for one of the Christmas parties I'm going to. The face oil is lovely and is on my list because my skin always crave for moisture in the winter.

Hvad ønsker du dig til jul?
What do you wish for Christmas?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...