Sider

23.12.13

Old summer days

Jeg plejede at tænke, at bloggere var tossede, når de skrev, at de da fuldstændig havde glemt at poste et outfit og netop lige har fundet det, selvom det er en evighed siden det blev taget. I dag blev jeg meget klogere: Jeg fandt lige det her billede fra mere solrige dage i maj. Det er længe siden, men jeg kunne ikke lade være med at smide det op. Der kommer solrige dage igen. Så langt er maj jo heller ikke væk, vel? Men lige nu nyder jeg nu juledagene med at lave konfekt og pakke gaver ind. 

English:
I used to think bloggers were crazy when they'd say that they totally forgot to post an outfit and just found it even though it's been forever since it was taken. Today I learned a lesson: I just found this picture from sunny days in May. It's been so long but I just had to show you. The sun will be back again! And May isn't that far away, is it? Anyway! I'm enjoying the Christmas time making Christmas sweets and wrapping up presents. 







1 kommentar:

  1. I love your long dress!! I miss the warm days too.
    Happy Holidays girl :)
    xoxo
    Suzanne from written by suzanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...