Sider

10.1.14

OOTD: (No) Sale items


Det sker så ofte for mig, at de dage, hvor jeg tager på januarudsalg, der kommer jeg hjem med alt andet end udsalgsvarer. Denne januar er ikke rigtig nogen undtagelse, men lidt udsalg er det dog blevet til - i hvert fald på nettet. Jeg viste jer den grå kjole fra Asos her og der gik altså ikke længe, før jeg klikkede den hjem. Nåh ja... Det er jo lidt nemmere at være vildt pæn i bodycon-kjoler når man er model og min mave kan jeg jo ikke fjerne med et snuptag og jeg synes altså stadig at kjolen er virkelig pæn. Jeg synes farven er pæn, jeg elsker udskæringen i ryggen og draperingen i siden. Og den er virkelig rar at have på. 

It happens a bit too often that I go out with every intention of buying sale items and come home with no sale items at all - but a lot of "not on sale"-items instead. Well.. This January is no exception, but I did get a few sale items too. I showed you the grey dress from Asos here and it didn't take long before I clicked it home. Well... I guess it's easier looking good in a body con dress if you're a model and I can't really do anything about my tummy in an instant, can I? The point is, I really like the dress. I love the colour, the cut of the back and the draping on the side. And it's really comfortable to wear as well. 

Dress - Club L via Asos (Curve) / Shoes - Ecco





Jeg købte mig en anden kjole også, men den skal I nok få at se på et tidspunkt. Ellers har den stået på et enkelt, stort ikke-udsalgs køb. Eller... Det er egentlig en lille ting, men der er et halvspist æble bagpå, den er hvid foran, sølv bagpå og den arbejder pænt stærkt. Nåh ja, det starter med i og slutter på Phone og jeg er altså svært begrænset. Nu er det (forhåbentligt) historie med en telefon, som tager år om at indlæse Instagram, som tager billeder i virkelig dårlig kvalitet med front-kameraet, som ikke vil lade mig taste bogstaver ind halvdelen af tiden og som selv bestemmer, hvornår den vil være tændt. Og mystiske firkanter i diverse kommentarer. Jeg er glad!

I picked out another dress too, and you'll see that sooner or later too. Apart from that I've been doing one big "not on sale"-buy. Well... It's actually a small thing, but it's got an apple on the back, it white on the front, silver on the back and it thinks fast. Oh... and it starts with an i and ends on Phone and I'm really excited. (Hopefully) I don't have to deal with a phone that takes years to load Instagram anymore. Or real bad quality photos, when I use the front camera. Or not being able to text someone or turn on the phone, because it just don't feel like it... And! Those mysterious squares in comments.. I'm happy! 


Har du købt nogle gode ting på udsalg? Eller er du som mig ret dårlig til at nøjes
med udsalgsvarer?
Did you buy some nice things on sale? Or are you, like me, not very
good at just taking the sale items home with you?

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes du er smuk, lige som du er:) Er ny følger på din blog, og er selv en stor pige. Du er utrolig inspirerende :) Håber du vil kigge med på min blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jannie. Tusind tak for din kommentar, det fik mig virkelig til at smile. Jeg kigger tilbage med det samme :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...