Sider

11.1.14

Procrastination

Eksaminer får mig til at gøre de mærkeligste ting. For eksempel at rydde op på min computer og slette en bunke af ligegyldige billeder. Det er utroligt hvad man gemmer på uden at tænke over det først. Til gengæld er det altså også ret sjovt at falde over gamle billeder, som man havde glemt. Der var engang hvor jeg brugte en del tid på at tage billeder af stort og småt - og jeg faldt over en mappe med en masse af den slags billeder. Nogle af dem kan I se her (ja, dette blogindlæg er også en overspringshandling). Hvem ved, hvis I synes om dem, kan det være jeg finder flere frem. 

English:
Exams make me do the weirdest things. Like cleaning up my computer and deleting a bunch of photos that didn't matter after all. It's unbelievable how much I import to my computer without even thinking about it. But it is really fun to find old photos you'd forgotten about. Once upon a time I spend quite alot of time taking pictures of big and small - I found a file with a lot of those kinds of photos and I'll show you some of them (and yes, this is a procrastination too). Who knows... If you like this post I might show you more. 








Nå, men... Jeg er sådan set halvvejs med min eksamensopgave og det er jeg godt tilfreds med. Det er så det jeg bruger størstedelen af min weekend på - hvad bruger du din på?

Well, I'm halfway done with my exam not and I'm quite happy with that. And that's what I'm spending
most of my weekend doing - how are you spending yours?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...