Sider

1.1.14

This was my 2013 #2: Best of 2013

Sidste år (eller... i 2012) lavede jeg det her indlæg, så jeg tænkte, hvorfor ikke gøre det igen? Her kommer altså lidt af det, som jeg synes var bedst, pænest, sjovest og mest nervepirrende at vise jer. Der er, ligesom sidste år, vist tale om et lille award show, selvom jeg ikke har planer om at vælge vindere - selvom billederne vist afslører, at der har været rimelig klare favoritter i år.  

English:
Last year (well, 2012) I did this post and I thought: why not do it again? Here's some of the things I thought was best, prettiest, funniets and most nerve-racking to show you guys. Like last year this might be some kind of my own award show, except I'm not planning to choose any winners - even though the photos might reveal that there has been favourites during the year. 




I år 2013 har jeg fået taget outfitbilleder en helt masse fantastiske steder. Jeg har fået set noget af verden og det er jeg super glad for. 
  1. Fra en helt fantastisk tur til Amsterdam, hvor jeg var med min kæreste for at besøge min veninde, som var på udveksling i Utrecht. 
  2. Vintertur til Hamburg for at holde lidt fri efter en hård eksamen. Her var jeg sammen med min kæreste og selvom vi blev hammersyge af influenza, så havde vi altså en god tur.
  3. Er fra vores sommerferie på skønne Kreta, her er det mere specifikt Knossos, hvor jeg var med min familie og min kæreste. 
  4. Endnu et billede fra en dejlig tur til Kreta - så skønne ferier skal mindes med mere end én location. 
  5. Beviset for at man ikke altid behøver at rejse langt væk for at finde fine steder. Her er jeg i Botanisk Have i Århus. 
English:
In 2013 I've had a lot of outfit photos taken in amazing places. I've seen some beautiful parts of the world and I'm so excited about that.

  1. I had an amazing trip to Amsterdam with my boyfriend. We went to visit my friend who was on exchange in Utrecht. 
  2. We took a winter trip to Hamburg in January to get away from all the stress that was caused by exams and my job. 
  3. And we had the most amazing vacation in Crete this summer, with my family and my boyfriend. Here I'm at Knossos. 
  4. Another photo from our trip to Crete - that vacation needs more than one location photo. 
  5. A proof that you don't always have to be somewhere far away to find a beautiful spot. Here I'm at the Botanical Garden of the town I live in. 


  1. Ombre-bukserne fra Junarose købte jeg efter at jeg langt om længe fik mulighed for at prøve dem på i en butik i København. 
  2. Hele sommeren havde jeg været på udkig efter en kjole i lyse farver. Da den her kom på tilbud slog jeg til. 
  3. Kjolen her havde jeg kigget på længe. Så kom den på tilbud, men jeg tøvede stadig lidt. Så var den væk i min størrelse. Da den kom tilbage igen slog jeg altså til med det samme!
  4. Den blå kjole fra Scarlett & Jo trak så meget i mig, at jeg fik min søde svigerinde til at hente den til mig, da hun var i London (Tak Stine!)
English:
  1. I'd been wanting these ombre jeans from Junarose for a long time and when I had the chance to try them on in a store in Copenhagen I couldn't resist. 
  2. All summer I had been looking for a dress in pale colours. When this was put on sale I clicked it home right away. 
  3. Another dress I'd been thinking about for a while. Then it went on sale. Still I hesitated for a while. Then they didn't have it in my size anymore. But it came back and I had to get it. I've been wearing it a lot! 
  4. The blue dress from Scarlett & Jo caught my eye right away. My boyfriends sister went and got it for me when she was in London (Thank you Stine!)





Jeg har ikke så meget at sige til årets close ups. Jeg nyder bare virkelig, når det engang imellem sker, at min kæreste og jeg får taget et billede, som fanger øjeblikket. 

English:
I haven't got a lot to say about these close ups. I just really enjoy when my boyfriend and I are lucky enough to catch a moment in a photo. 





  1. Behøver jeg at forklare en masse om, hvorfor det indlæg var særligt nervepirrende? Tykke piger skal jo ikke have bikini på, siger folk. Nå, men. Jeg tog en på. Og jeg var vildt nervøs for kommentarer om, at jeg var for fed. Om strækmærker og appelsinhud. Men de folk, som kom forbi indlægget var simpelthen så søde og skrev kun pæne ting. En kaldte mig endda en helt og det var fuldstændigt overvældende for mig. Så tak for det! Jeg er stadig meget stolt over indlægget - og glad for min bikini. 
  2. Uh, de korte shorts. Vi er igen ude i, at jeg var bange for at vise mine tykke, blege lår. 
  3. Buksedragten - ville jeg mon få at vide, at jeg lignede en tyk teletubbie?
  4. Kort kjole OG så er den hvid samtidig. Jeg har heldigvis ikke spildt på den endnu. 
  5. Stropløs kjole - hvad nu hvis jeg taber den? 
English:
  1. Do I need to explain a lot about why this post was especially nerve-racking for me? You know... People say that fat girls shouldn't wear bikinis. Well, I put one on. And I was so nervous about what comments I would recieve because of it. That I'm too fat for this. About my stretch marks and cellulite. But those who commented on the post were SO nice! One even called be a hero and it was all really overwelming. So thank you for that! I'm still very proud about the post - and happy about my bikini. 
  2. And those short shorts. Again; I was nervous about showing off my chubby, pale legs. 
  3. The jumpsuit - would people tell me I looked like a chubby teletubbie? 
  4. Short AND white dress at the same time. Luckily I haven't spilled on it yet. Still white. For now.
  5. My first ever strapless dress - what if it won't stay up? 






  1. Det sorte skater-skirt har absolut været en af mine favoritter i garderoben i 2013. 
  2. Ligesom min denimskjorte. 
  3. Og min sorte maxi-kjole. Jeg er vild med, at den både kan være gala og casual. 
  4. I 2012 var mine cowboyjakker også i toppen - det gælder også for 2013.
  5. Kan det overraske nogen, at den grå blomstrede kjole skal med? Den har kun været med fire gange i det her indlæg.... 
  6. Og mine shorts! Hvilket egentlig bidrog til et andet "craved item": brune ben! (Eller i det mindste "ikke så blege ben")
  7. Da 2013 startede ville jeg have svoret at en buksedragt aldrig ville finde vej ind i mit skab. Nu har jeg tre af slagsen. Hvem havde set det komme? Ikke mig i hvert fald. 
  8. Små nederdele, som den sorte her har også været flittigt brugt.
  9. Og den blå sweater blev hurtigt en favorit - så selvom den ikke har boet hos mig længe, så skal den altså stadig med på listen. 
English:
  1. The black skater skirt has been an absolute favourite of 2013. 
  2. Just like this denim shirt of mine. 
  3. And the black maxi dress. I love how it can be dressed up and down. 
  4. My denim jackets was a wardrobe favourite of 2012 - and 2013 too! 
  5. Well... This can't be a surprise for anyone. The grey flower dress has been in this post four times now!
  6. And the shorts. Which contributed to another "craved item": brown legs! (or at least "not so pale legs"). 
  7. In the beginning of 2013 I would have sworn that a jumpsuit would never find it's way into my closet. I now have three. Who saw that coming? Not me! 
  8. Skirts like this black little one.
  9. And even though this blue sweater hasn't been living with me for long it's became a favourite right away - and it deserves to be on this list. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...