Sider

2.1.14

This was my 2013 #3: What happened? Instagram edition


Når et år ender, så nyder jeg for det meste at bruge noget tid på at tænke over, hvad der så egentlig skete. I år har Instagram virket som et fascinerende godt værktøj til at huske mig på, hvad der skete. Så med hjælp fra Instagram kommer her en liste over store og små hændelser, der skete i 2013.

I følge Instagram skete det her: 

  • Jeg har skrevet masser af eksamener. 
  • Jeg var i Hamburg med min kæreste.
  • Jeg har fundet vej til Zumba-lokalet en helt masse.
  • Jeg har været i London. 
  • Jeg har haft min sidste undervisningstime på universitetet.
  • Jeg var også i Amsterdam. 
  • Vi vågnede op til en brand meget tæt på vores lejlighed og jeg var mærket af det i flere måneder, fordi jeg var bange for at sove og plaget af tanken om, hvad der kunne være sket.
  • Jeg har fået tvillinge-kusiner.
  • Og nydt sommeren. Blandt andet på sandskulptur-festival og på Kreta. 
  • Jeg har været på feltarbejde og dermed været en masse i København (og på kaffebar).
  • Jeg har nydt Århus endnu mere, fordi jeg har været så meget væk.
  • Jeg har snakket og læst en masse om død og sorg, fordi det var emnet for mit feltarbejde.
  • Og så har jeg virkelig nydt julen. Selvom hele familien ikke kunne være der, på grund af sygdom. Vores familie har været ramt meget af sygdom i 2013. Jeg håber at 2014 bliver bedre på den front. 
English:

When a year comes to an end I really enjoy spending some time thinking about what really happened. This year Instagram turned out to be a fantastic tool for remembering what happened in the past year. With a little help from Instagram I'm bringing you this list of big and small things that happened in 2013. 

According to Instagram this happened:
  • I've been writing a lot of exams. 
  • I went to Hamburg with my boyfriend. 
  • I've been doing a lot of Zumba, and had fun doing it! 
  • I went to London. 
  • I had my very last lecture at the university. 
  • And I went to Amsterdam. 
  • We woke up to a fire very, very close to our appartment and I was marked by it for months, because I had trouble sleeping because I was afraid. And the thought "What could have happened?" haunted me. 
  • My twin cousins were born.
  • I enjoyed summer. To give examples I went to a sand sculpture festival and to Crete.
  • I did my fieldwork which is why I spend a lot of time in Copenhagan (and at coffee bars)
  • Because I was away so much I've been enjoying Aarhus, where I live, even more.
  • I've been talking and reading alot about death, bereavement, grief because that is the subject of my fieldwork. 
  • And I really enjoyed Christmas. But some members of the family was missing because of sickness. There has been a lot of sickness in our family in 2013. I hope 2014 will be better when it comes to that. 
Har du nydt 2013? Hvad var det bedste der skete for dig?
Did you enjoy 2013? What was the best thing that happened to you?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...