Sider

17.2.14

Birthday Week: 1-2-3 ASK!


Hej søde mennesker!

Min blog fylder to år (hvor bliver tiden af?!) om to dage og derfor kommer ugen her til at stå i fødselsdagens tegn - senere på ugen kommer det blandt andet nogle ret fine giveaways, hvis jeg skal sige det selv og jeg glæder mig helt vildt til at fejre det med jer. 

For at ramme ugen ind tænkte jeg, at jeg kunne starte med at smide bolden lidt over på jeres side - er der nogle spørgsmål I har lyst til at stille mig? Så slutter jeg ugen af med at svare på jeres spørgsmål. Det er næsten kun fantasien der sætter grænser for, hvad I kan spørge mig om. Jeg vil svare på det meste, men kan selvfølgelig ikke garantere for, at jeg svarer på alt, hvis der dukker noget som jeg synes er for privat. 

Så hvis I gerne vil vide mere om mit studie, hvilke sange jeg går rundt og synger, hvilken størrelse jeg bruger i sko eller noget mere fantasifuldt, så er det nu I skal spørge. Jeg er ikke selv specielt god til at finde på spørgsmål, så I kan næsten kun gøre det bedre end mig! 

Jeg håber I gider at lege med!

English:
My blog will be two years (where does the time go?!) in two days and this week will be all about the birthday - later this week I'll have a few giveaways and I can't wait to celebrate this with you. 

To start this week I thought I'd start by asking you to participate - do you have any questions you'd like to ask? Then I will end the week by answering your questions. Your imagination is the limit - I'll answer most things, but I might draw some kind of privacy line. Time will show. 

So if you'd like to know more about my studies, which songs I'm singing, what size my shoes are of something more creative then ask me! I'm not very good at thinking of questions so I'm sure you'll do better than me!

I hope you feel like playing with me!. 


Hvad kunne du tænke dig at vide? 1-2-3 spørg!
What would you like to know? 1-2-3 ask!

3 kommentarer:

  1. Spandauer eller fastelavnsbolle med creme? ;)

    SvarSlet
  2. Camille20.2.14

    Hej Malene.

    Jeg er en af de lidt nyere læsere - har først lige fået øjnene op for plussize-blogging, og jeg er jo virkelig gået glip af god inspiration!

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om dine tanker omkring studievalg! Nu er jeg selv på 2. semester på Religionsvidenskab i Aarhus og gør mig tanker om præcis samme tilvalgsfag som dig. Så det er jo lidt spøjst ;-)

    Som noget andet kan du måske give lidt tips til plussize tøj i Aarhus, som ikke koster det hvide ud af øjnene?

    Endnu engang - tak for en god blog!

    SvarSlet
  3. Anonym22.2.14

    LIS VINTER LIVV@MAIL.DK
    Det er en fin og inspirerende blog du har - man gode råd at finde !
    Deltager gerne ! ;-)


    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...