Sider

25.2.14

Birthday Week: Giveaway #5 Stine A


Tak for al jeres dejlige feedback i alt det her fødselsdagsfejring! Det har været skønt. Som lovet kommer her endnu en giveaway fra skønne Stine A. Officielt er det også ugens sidste giveaway - men jeg har hørt en lille fugl synge om, at der godt kunne snige sig en ekstra ind og der går heller ikke længe, før der kommer en mere under alle omstændigheder. Så bliv endelig hængende - jeg glæder mig i hvert fald til den kommende tid her på bloggen. 

I dag kan I vinde de utroligt smukke Dangling Rivet Earrings til en værdi af 700 kr. Tusind tak til Stine A for den virkelig flotte præmie. 

English:
Thank you all for the lovely feedback during my Birthday Wekk. It's been amazing. As promised here's another giveaway from the lovely Stine A. Officially this is also the last giveaway for now - but I've heard a little song about an extra giveaway coming soon - and another one after that too. So stay tuned. I for one can't wait for the coming time on the blog. 

Today you can win these beautiful Dangling Rivet Earrings. Thanks to Stine A for the beautiful prize. 


For at vinde skal du: 
1. Følge min blog via Bloglovin' og "Synes godt om" min Facebookside 
2. Smid en kommentar og fortæl mig, hvornår du ville bruge de smukke øreinge

Og hvis jeg var dig, så ville jeg stadig smutte ind og "Synes godt om" Stine A's Facebook

Jeg finder en vinder på søndag. 

English:
To win you have to:
1. Follow my blog via Bloglovin' and Like my Facebook
2. And leave a comment telling me where you'd wear these beauties. 

Also, if I were you I'd Like Stine A's Facebook too (but it's mostly in Danish, just so
you know). 

I'll draw a winner on Sunday



35 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle lækre sager du har som giveaways :)
    Min mand bliver 40 om et par uger, så der ville de helt sikkert blive luftet.
    Har købt mig en sort sag fra carmakoma, som skal bruges til dagen, så med et par hæle, et lækkert bælte og så de her øreringe er der jo slet ikke et øje tørt :)

    SvarSlet
  2. Hej Malene , har surfet lidt rundt på din blog, og du er bare for cool. Jeg ville bruge øreringene til hverdag, for du ved, som Dan Turell sagde : mest af alt holder jeg af hverdagen.
    Og det er lige præcis det: de skønne øreringe skal forskønne min hverdag, hvis jeg er så heldig at vinde disse for fede øreringe...

    SvarSlet
  3. De er super fine :) Jeg ville bruge dem både til hverdag og til fest, de kan jo gå til nærmest alt :)

    SvarSlet
  4. Jeg har en rød silketop, som de her øreringe vil passe perfekt til

    SvarSlet
  5. Endnu engang en utrolig lækker giveaway!!

    Jeg ville bruge dem hver gang jeg skulle i byen tror jeg - de matcher jo alt :)

    Mvh. Jeanne
    jeanneart@hotmail.dk

    SvarSlet
  6. De er virkelig smukke! Jeg elsker sådan smykkerne fra Stina A - de er en lækker kombination af feminin, enkelte og rå. Helt perfekt!

    Med en fødsel lige om hjørnet, ville disse være den perfekte barselsgave. Det er evigheder siden jeg har fået noget til mig selv. Det sidste laaaaange stykke til har div. indkøb været til børnene, så det vil være skønt med lidt forkælelse til sig selv :) Og sådan et par pifter da et hvert barselsoutfit op ;)

    Rigtigt god dag :)

    Venlig hilsen Louise Hartmann

    SvarSlet
  7. Anonym25.2.14

    Jeg ville bruge dem til hvad som helst, gerne til et helt enkelt outfit f.eks sorte skinny jeans og hvid silkeskjorte.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Hver dag! :)

    - Line
    viploh@msn.com

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen...
    Ih de er jo bare så smukke!
    De er både feminine og rå på samme tid.
    Jeg går normalt kun med ørestikker, men disse er tilpas små, at de uden tvivl vil blive mine favoritter :-)
    Jeg krydser en masse fingre og håber at jeg er heldig!

    Jeg har liket og følger allerede Stine på fb :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine :) Jeg ville bruge dem når jeg skal i byen:)

    Stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg ville bruge dem HVER dag :D For mig er smykker lige så vigtig som make-up og tøj. Jeg går ikke ud af døren uden. Og jeg synes disse øreringe er super fine og alligevel helt specielle <3 Så jeg ville bruge dem til hverdag og fest :D

    Christina
    krumme.rand@gmail.com

    SvarSlet
  12. SandraAntroDee26.2.14

    Hej Malene :)
    Jeg vil bruge øreringene til blandt andet mine nye slidte jeans og hvide blondeskjorte fra Junarose til at skabe det perfekte forårslook sammen med mine matte guldringe.

    Kh Sandra!

    SvarSlet
  13. En fin sommerkjole fra Tommy Hilfiger jeg har hængende, der er klassisk…en grillfest tænker jeg ; )

    SvarSlet
  14. Jeg ville give dem til min mor, da hun ville elske de øreringe, og jeg synes hun skal forkæles, da jeg synes hun er et af de stærkeste mennesker jeg kender! Hun har lige haft to blodpropper i lungerne, og alligevel sætter hun altid alle andre først. Jeg synes det er på tide at give hende noget lækkert!

    SvarSlet
  15. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Dem vil jeg bruge til mit barnebarns nonfirmation.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg skal holde min 20-års fødselsdag d. 29. marts, og det ville da være dejligt med et par nye øreringe til den anledning ;)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  18. Hold da op, sikke en præmie! Jeg deltager helt sikkert ;-) Jeg synes faktisk, at øreringene er meget low key, så jeg tror, at jeg ville bruge dem meget til hverdag som lidt ekstra luksus :-)

    SvarSlet
  19. Hej Malene
    Jeg skal snart på ferie sammen med min kærestes familie til Florida, ville bære dem med glæde på denne ferie :-)
    Mvh Mia F
    mia.henriette75@gmail.com

    SvarSlet
  20. Hold da op, hvor er de fine! Jeg ville bruge dem, når min dejlige lille niece skal døbes :)
    Mvh. Lea
    svenstrup88@live.dk

    SvarSlet
  21. Hver dag hele dagen! SÅ smukke!! :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Uhhhh hvor er de fine.... de er lige til min hverdag.... lidt blink.. men ikke for meget....
    Knus Tenna

    SvarSlet
  23. Kort og godt - ville bruge dem HVER dag! De er så smukke <3

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  24. dem vil jeg bruge når min mand og jeg snart skal ud at spise god mad:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  25. jeg tænker lidt, at de vil bliver mit faste holdepunkt i lang tid fremover. De er så smukke, og jeg kan ikke se nogen grund til ikke at bruge dem hver dag!

    asidor@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg tror jeg ville bruge dem til hver dag:-)

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  27. ihh en herlig giveaway - hvornår jeg vil bruge dem ? tit - men første gang skal nok være min mors fødselsdag :)
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg skal snart til bryllup, så dEr skulle de helt klart bruges.
    Mvh
    Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  29. Skal snart til 40 års fødselsdag , håber og krydser fingre for de kan pynte på mine ører der :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil bruge smykkerne til både hverdag og fester, da de ville gå til begge dele:)

    emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg vil da bruge dem som et plaster på såret lige om lidt på arbejdet, når min barsel slutter lige om lidt og Hr. mand skal overtage pasningen af min pige på 7 måneder

    SvarSlet
  32. Hver dag!! De er så fine, og ville pynte på min (alt for) sorte tøj "stil"..
    Har liked, og loved..
    Mia C Andersen/ aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  33. Trine Borup1.3.14

    De er så fine og enkle, jeg ville bruge dem til hverdag :-) trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  34. Åh de vil være den perfekte fødselsdagsgave til min mor, hun vil elske dem <3

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Til min lille nieces barnedåb i påsken! :-)

    Nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...