Sider

14.2.14

Eight pretty covers for your (or for my) iPhone

1. Nordisk Trae 2. Macvision 3. Ebay 4. Ebay 5. Macvision 6. Macvision
7. Ebay 8. Michael Tompsett
Nogen har jo købt en iPhone. Den nogen er mig og selvom det er mere end en måned siden efterhånden, så mangler jeg stadig at finde det helt rigtige cover til mit smukke nye legetøj. Måske er det fjollet at købe noget, der er så fint i sig selv og så dække det til med covers - men når de nu er også er fine, så er det jo bare fint med fint på og det er vel dobbelt så godt? I hvert fald kan jeg godt lide, at de kan personliggøres lidt med pæne covers. 

Er det til at se, at jeg for tiden godt kan lide træ, pasteller og aztec-print? Nå ja, og så er jeg for evigt vild med Michael Tompsetts vanvittigt pæne udgaver af vores verden og indtil jeg får en stor væg, hvor jeg kan klistre et af hans kort op på, så kunne jeg måske få et i mindre skala? 

English:
So someone bought an iPhone. That someone is me and even though it's been more than a month now I'm still searching for the perfect cover for my pretty new toy. Maybe it's a bit silly to buy something that pretty and cover it up in pretty covers. But then again that's just adding more pretty to pretty and I guess that's even better. I really like how you can make your phone more personal with covers anyway. 

Can you tell that I'm into wood, pastels and aztec at the moment? And I'm forever crazy about Michael Tompsetts beautiful takes on our world and until I get a big wall to put "him" up on, maybe I can have one of his maps on a smaller scale? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...