Sider

16.2.14

OOTD: Favourite dress




Kjolen her ligger altså ret højt oppe på listen over yndlingstøj. Den er så rar, så rar og har været på bloggen mange gange efterhånden (f.eks. her og her og her), hvilket ikke er så mærkeligt, for jeg har den på hele tiden - eller ikke hele tiden, bare virkelig tit. I fredags havde jeg den også på. Denne gang sammen med min nye denimskjorte, som jeg har købt på udsalg hos Asos Curve. Sidste år købte jeg en lysere udgave og den hittede hele sommeren og mere til, så jeg synes det virkede som en god idé at have en mere. 

Fredag var jo Valentinesdag. Fejrede I det? Vi gjorde ikke, min kæreste plejer at kvittere med et sarkastisk "Glædelig Valentine, skat". Men vi endte alligevel med at spise frokost på en restaurant med hjerteballoner ud over det hele og så gik det op for os, at vi da helt havde glemt, at det havde været vores 4½-års dag i tirsdags og det skulle da fejres, selvom vi havde glemt det - så fredag blev altså en dag i kærlighedens tegn alligevel.

English:
This dress is really on the top of my list when it comes to favourite clothes. It's really nice and it's been on the blog quite a few times too (like here, here and here) which is really not that weird when you think of the fact, that I'm wearing it all the time - well, not all the time, just really really often. I wore it Friday too. This time with my new denim shirt that I bought of the Asos sale. Last year I bought a similar one but in a lighter shade of blue and it was a big hit all summer and even longer so it seemed like a good idea to get myself another one. 

Friday was Valentines day. Did you celebrate? We didn't. Usually my boyfriend wishes me a happy Valentine with a sarcastic tone. But we ended up having lunch at a restaurant with heart shaped ballons all over and we realized that Tuesday was our 4½ year annivesary and we might as well celebrate that, since we'd forgotten about it until then  - so Friday ended up being a loveday after all. 
Dress and shirt - Asos Curve

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...