Sider

13.2.14

OOTD: A thousand shades of grey



Som jeg lovede jer igår kommer der her et rigtigt indlæg fra gårsdagens "shoot". Der var mange ting, der gik galt, fordi vinden var i drillehumør, men der kom da også nogle helt okay billeder ud af det. Det føltes ret ironisk at være klædt i grå nuancer fra top til tå, når nu himlen havde besluttet sig for at være helt blå (jojo, jeg kan også rime). Mit valg af farver skal dog ikke forstås som, at jeg ikke glæder mig til mere farverige og forårsagtige dage - tro mig, jeg er typen der peger lykkeligt på hver eneste lille forårsspire, der titter op af jorden. Og jeg er simpelthen så glad for, at der nu er vintergækker og erantis ud over det hele. Kom bare an, forår! Jeg kan ikke vente til du kommer for alvor. 

Med titlen kørende rundt i hovedet (er jeg den eneste der hører Tina Dickows stemme?), kunne jeg altså ikke dy mig for at gøre det hele sort/hvidt. 

English:
I promised you yesterday that I would do a real post on yesterday's "shoot" and here it is. Many things went wrong because of the wind, but we also did get some photos that was fine for an OOTD post. It felt kind of ironic to be dressed all in grey when the sky for once decided to be the prettiest blue. Howeever my choice of colour should not (and I repeat; should NOT!) be intepreted as if I'm not looking forward to more colourful and spring-ish days. Believe me; I'm the girl that points at every single little sign of a flower coming up with a big smile on my face. Bring it on Spring, I can't wait for you to arrive for good!

With the title of this post running in my head (am I the only one hearing Tina Dico's voice too?) I had to edit some black and white photos. 





Men for at I kan se de grå nuancer ordentligt (og den blå himmel, se lige den blå himmel! Okay, billedet viser der måske ikke så godt - men se lige i højre hjørne), så skal der da også lige et farvefoto med. 

English:
But to show of the different shades of grey (and the blue sky, look at the blue sky! Okay, the photo might not show it off that well, but look at the right corner) we need a photo in colour too. 

Long cardigan - Zhenzi / T-shirt - Junarose / Dip-dye jeans - Junarose /
Shoes - Ecco

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...