Sider

8.2.14

Perfect chill out day


Okay, jeg ved godt, at jeg også havde den buksedragt på i mit sidste outfit-indlæg - men jeg kan jo ikke gøre for, at den er usandsynligt rar at hygge rundt i, vel? Den er godt nok lidt besværlig, når jeg skal tisse, fordi den skal lynes op i ryggen, men til gengæld får jeg jo så trænet lidt smidighed. It's all good! Og jeg kan altså ret godt lide den måde, som min nye cardigan, som jeg fik hos Zizzi i sidste weekend, lige giver den sorte buksedragt et piget farvetwist. Jeg er ret vild med den pink kant, selvom jeg normalt slet ikke er til pink. 

English:
Okay, I know I wore this jumpsuit in my last OOTD too - but it's not my fault that it's crazy comfortable, is it? It is a bit complicated when I have to go to the toilet though because it has to be unzipped in the back - but then again I guess I'm just training som flexibility while unzipping. So it's all good! Also, I really like the cardigan, I got at the Zizzi event last weekend, gives it all a girly colour twist. I'm crazy about the neon pink detail, even though I'm usually not into pink at all. Weird things are happening to me.  

Jumpsuit - Zizzi / Cardigan - Zizzi (Gifted)



I morges sov jeg længe (mest fordi min nabo larmede hele natten - farvel god søvn!) og så mødtes jeg med min søster henne ved vores fitnesscenter. Så nu er jeg øm i hele kroppen og buksedragten virkede bare som det eneste rigtige at have på sådan en lørdag eftermiddag, der mest bare står i hyggens tegn. Jeg har set et afsnit af Glee og om lidt vil jeg snuppe en opvask og kaste mig ud i at lave en low carb lasagne - wish me luck!

English:
I slept in this morning (because my neighbour was loud all night - goodbye good sleep!) and then me and my sister met up at the gym. My body is tired and a little sore now and this jumpsuit seemed like the only right thing to wear on a Saturday afternoon like this. I watched an episode of Glee and now I'm about to do the dishes and try to make a low carb lasagne - wish me luck!


Hvad har I lavet i dag?
What have you been doing today?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...