Sider

8.3.14

OOTD: You can do no wrong


Glædelig kvindekampdag allesammen! I torsdags kom Zizzi nye, fine kampagne t-shirts til salg i butikkerne. Jeg havde på forhånd udset mig de to, som jeg ville have fingrene i og hvad er mere oplagt at have på i dag en denne grå sag med smukke Denise Bidots citat på. Der er ingen forkert måde at være kvinde på, ligesom den ene kvinde ikke er mindre "rigtig kvinde" end den næste. Det er værd at huske på, så jeg lader Denises ord være mine til jer i dag. 

English:
Happy women's day everyone! Zizzi's new campaign t-shirt came in the stores this thursday. I already knew which ones I wanted and what could be more perfect than to wear this grey one with this quote by the beautiful Denise Bidot. There's no wrong way to be a woman, just like one woman isn't more "true woman" than the next. It's worth remembering, so today I'll let Denise's words be mine to you.


T-shirt - Zizzi / Denim Jacket - Zizzi (Gifted) / Skater skirt - Asos Curve /Sneakers - Nike




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...