Sider

16.3.14

Sunday Look Back (Week #11)


Denne uges opture // This week's ups:
  • Vi fejrede min søsters fødselsdag med manér - gaver, kage og sushi. Hurra! // We celebrated my sister's birthday with style - gifts, cake and sushi. Yay! 
  • Pæne blomster i Århus Rådhuspark // Pretty flowers!
  • Mine forælders hund // My parents' dog.
  • Mit besøg hos frisøren! Det er så dejligt at komme af med alt det hår. // My visit at my hairdresser - it's so nice to see all that hair gone
  • Jeg har set nogle dejlige veninder // I've seen some of my wonderful friends.
  • Mine smukke nye øreringe fra Stine A // My beautiful new earrings I bought from Stine A.  

Denne uges nedture // This week's downs:
  • At vejret er blevet koldere, men ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om noget. Det er da ret godt! // The weather turned colder, and that's all I can think off. That's pretty good, right?

Kunne ikke have klaret mig uden // Couldn't have done without:
  • Min mor // My mom

Kunne godt have klaret mig uden // Could've done without:
  • Mavepine // Stomach ache

Næste uge bliver godt, fordi... // Next week will be great because...:

  • Fordi, fordi, fordi jeg siger! Jeg har ikke rigtigt nogle planer, så det er svært at sige, men den bliver god! // Because, because, because I say so! I haven't got any real plans, but it will be great.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...