Sider

2.3.14

Sunday Look Back (Week #9 2014)


Ugens opture // This week's ups:
  • Det føles som om foråret er kommet for at blive (selvom det var vildt koldt i dag) - men se lige hvor smuk Århus var den anden dag i solen (på det første billede, hvis I er i tvivl) // It feels like Spring is here to stay (even though it was pretty cold today though) - but look at how beautiful my city, Aarhus, was the other day in the sun (on the first picture if you're wondering)
  • Vi har været tossede nok til at købe børnebestik i Føtex. Ikke fordi jeg er gravid eller noget, bare fordi vi forhåbentligt får børn en dag - og så kan de ikke klare sig uden dét bestik. Se lige hvor fint det er! // We've been crazy enough to buy children's cutlery. Not because I'm pregnant or anything, just because one day we'll hopefully have children and then we just can't do without THAT cutlery - look at how pretty and cute it is! 
  • Min kæreste købte de fineste lyserøde tulipaner til mig - jeg elsker tulipaner! De minder mig om min smukke farmor. // My boyfriend bought me the most beautiful pink tulips. I love tulips, they remind me of my beautiful grandmother. 
  • Jeg vandt Jane Faerbers nye bog om LCHF og jeg er vild med al den nye inspiration vi har fået. // I won a new LCHF cookbook and I love all the new inspiration. 
  • Det lykkedes mig at bage en bunke acceptable fastelavnsboller (selvom de ikke ligefrem er LCHF style - men de er jo tradition på denne tid) // I succeeded in doing some acceptable cream buns (even though they're not excactly LCHF style - but they're tradition this time of year) 


Ugens nedture // This week's downs:
  • Jeg har haft problemer med at sove, så jeg har været meget træt // I've had trouble sleeping, so I've been feeling very tired. 
  • Jeg lavede et vrid i knæet til træning i dag. Jeg tror ikke der er sket noget seriøst, men derfor kan man jo godt være lidt pylret og bekymret // I twisted my knee today working out. I don't think anything serious happened, but that doesn't keep me from worriyng a bit. 
  • Jeg havde en underlig dag i mandags, som jeg har fortalt om her - men det hele blev jo bedre og I var så søde - tak!  // I had a weird monday and I told you about it here - but it got better and you were really nice - thank you!

Kunne ikke have klaret mig uden // Couldn't have done without:
  • Jeg bliver nødt til at svare kaffe igen, siden Ole Lukøje har forladt mig // I have to say coffee again, since I've been deprived of sleep.
  • Flettet pandehår // Braided bangs

Kunne godt have klaret mig uden // Could've done without: 
  • Alt for langt pandehår og alt for meget hår // Way too long bangs and way too much hair


Næste uge bliver god fordi... // Next week will be great because...: 
  • Fordi mine nye Nike-sko forhåbentlig kommer // Because my new Nike sneakers will be here - I hope!
  • Og fordi.... fordi jeg siger det! // And because.... Because I said so!
Hvordan har jeres uge været?
How was your week?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...