Sider

6.5.14

I need your best tips for London!


Om en uge lander jeg i London sådan cirka nu og jeg går garanteret direkte mod en kaffebiks med min veninde, fordi vi har været alt for tidligt oppe. Men det er okay med lidt for lidt søvn, for vi er i London og der skal tøsehygges. Vi skal shoppe, drikke kaffe, spise sandwiches på Pret a Manger, og....? 

Vi har begge to været i London før, men derfor kan man altså altid bruge folks bedste tips! Og derfor har jeg brug for jer! Hvad er jeres bedste tips til den skønne by - hvor skal vi shoppe (meget gerne med fokus på byens muligheder for plus size-shopping), hvor skal vi spise, hvor skal vi drikke vores kaffe og spise vores kage, hvad skal vi lave? Er der noget vi bare ikke må gå glip af? 

Er der forresten nogen, der kan be- eller afkræfte om Forever 21 på Oxford Street har ladet deres plus size-range flytte ind, siden jeg var der sidst? 

NÅ! Jeres bedste London-tips; 1-2-3-skyd løs! Og på forhånd TAK!

English:
A week from now I'm landing in London just about now and me and my friend are probably headed straight for a coffee shop, since we've been up since.... well, waaaay to early. But it's okay, 'cause we're in London! We'll be shopping, drinking coffee, eating sandwiches at Pret a Manger and....?

We've both been to London before, but that doesn't mean we don't need your best tips! So I need you! What's your best tips for this wonderful city - where should we go shopping (especially when it comes to the plus size opportunities), where should we eat, where should we ge our coffee and cake, what should we do? Anything we just can't miss? 

Oh by the way; can anyone confirm if Forever21 on Oxford Street let their plus size range move in since I was there last? 

SO? You're best London tips; 1-2-3-hit me! And THANK YOU!

6 kommentarer:

  1. Jeg tager selv ret tit til Manchester og handler en del i Evans derovre - de har op til str. "32" (engelsk str.)
    Jeg mener også at de har en butik på Oxford street - måske det var noget?! :) www.evans.co.uk
    Jeg har også købt en del i Debenhams - bl.a. mærket John Rocha i plus size.
    God tur - London er fantastisk!!
    kh. Pennie
    http://pennnylane.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet! Evans står allerede på listen, men Debenhams gjorde ikke 😊

      Slet
  2. Hvor hyggeligt, hvilken dato skal i afsted? jeg skal selv derovre den 14 maj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver så hyggeligt - en rigtig tøsetur! Glæder mig så meget. Vi tager faktisk derover lige dagen før dig så - du må have en god tur også! :)

      Slet
  3. Jeg har selv lige været i London, og var på Tate Modern i lørdags og se Cut Outs udstillingen af Matisse. Det er en virkelig god udstilling, med en masse flotte værker + en masse cool info om hans liv. Så hvis i har lyst til at tage på museum synes jeg helt sikkert i skal tage derind! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Tak, NannaLu. Vi har allerede snakket om at tage på Tate, så det er jo helt perfekt!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...