Sider

19.5.14

I promise I'll be back


Hej folkens!

Jeg beklager den lange stilhed, men der er masser af grunde til det. For eksempel har jeg brugt det meste af sidste uge på at gå Londons gader tynde. Det ved I, hvis I også følger med på Instagram (@Malenefl). Udover det har jeg ret travlt ude i den virkelige verden, men jeg har alle mulige intentioner om at vende tilbage med en masse nye updates - for eksempel om min tur til London og jeg er vist nok også kommet til at love, at skrive en guide til byen, selvom jeg på ingen måde vil kalde mig ekspert. Men derfor vil jeg da gerne dele mine yndlingsoplevelser med jer alligevel!

Jeg har slet ikke haft tid og overskud til det dér med outfits på det sidste, men jeg har altså også planer om den slags igen. Snart. Og en giveaway eller to. Det lover jeg. Hvordan har I det derude?

English:
Hi guys!

I'm sorry about the looong silence in here but I've got my reasons. One of them; I spend most of last week in London. If you follow me on Instagram too you already know that (@Malenefl). But I've also been really busy out in the real world, but I have all kinds of good intentions of returning real soon with all kinds of updates - I want to tell you about my trip to London and I also promised to do a guide of the city (even though I'm really not an expert but I guess that doesn't mean I can't share my favourite places with you, right?).

I haven't had time or energy to do outfit posts lately, but I'm planning to be back with those real soon too though. And a giveaway or two. I promise. How have you all been?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...