Sider

26.5.14

OOTD: LA After Gløw


Hej smukke mennesker. 

Hvordan går I og har det? Jeg synes dagene løber fra mig hele tiden og jeg når sjældent alt det jeg sætter mig for. Noget skal der gøres, for ellers forsvinder den her specialeproces simpelthen bare mellem hænderne på mig. Jeg trøster mig med, at jeg kun er en måneds tid inde og at opstartsfasen, hvor man lige varmer op, må (og skal!) være den hårdeste og langsomste. Ikke? 

Det her havde jeg på i lørdags, hvor vejret var vidunderlig. Okay, jeg havde det også på fredag aften, hvor det styrtede ned med regn - men det behøver vi ikke tale om, vel? Fredag aften var jeg i teatret med min kæreste og lørdag var vi til fremvisning af en lejlighed, som jeg drømmer om at komme til at bo i og så planlagde vi sommerferie med min kærestes forældre. Det bliver en god omgang, det er helt sikkert!

T-shirten på billedet er fra skønne australske 17 sundays. Jeg har længe inderligt ønsket mig noget af deres tøj, men har ikke lige kastet mig ud alt det dér med told og den slags. Men jeg var den heldige vinder af den her - og den er simpelthen så skøn! Den er dejlig blød og har sådan et fint snit. Jeg er vild med den. Og apropos at være vild med noget; tjek lige printet ud på de jeans! Er det ikke for fint? 

Som dansker har jeg altså moret mig lidt over ø'et i ordet "Glow". ;) 

English:
Hi there beautiful! 

How are you? I feel like the days are just running away and I hardly ever do all the things I set my mind to. I have to do something about that or else I fear that this thesis proces will just be like sand through my fingers... Oh well, I try to tell myself that I'm only a month in and that it's always the "start up" (and warm up, I guess?) that will take the most time. Right? 

I wore this on Saturday when the weather was amazing - I love the Danish summer. Oh, I also wore it Friday evening when it was pouring down (I actually hate the Danish summer too, 'cause there's no summer without rain), but do we really need to talk about that? Friday evening I went to the theater with my boyfriend and Saturday was spend looking at a lovely apartment where I would love to live and also planning our trip to France with my boyfriend's parents. It'll be great for sure. 

The t-shirt is from the lovely Australian brand 17 sundays. I've been wanting some of their design for sooo long and I was lucky enough to win this (Yay!). It's wonderful; so soft and I love the cut. I love it. And talking about love; check out the print on these jeans! Lovely, isn't it?

T-shirt - 17 sundays // Jeans - Zizzi (gifted for review) // Sandals - Ecco / Bag - Adax



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...