Sider

21.5.14

OOTD: They should see me when I'm in love


Så er jeg (endelig!) tilbage med et outfit-indlæg. Der er gået så længe, at jeg slet ikke kunne blive ordentlig gode venner med kameraet. Godt, at min kæreste er en tålmodig mand! Det her havde jeg på igår, da jeg tog ind til byen for at drikke kaffe med en veninde, der lige var på besøg i byen. Hende ser jeg alt for sjældent, så jeg var ikke længe om at sige ja tak til at hilse på. Det var simpelthen så hyggeligt. 

I dag bliver endnu en dejlig dag - jeg ved det bare! Mine forældre er i skrivende stund på vej herop til Århus, for i aften skal de med min søster og jeg ind og høre Tina Dickow. Den koncert har vi glædet os til i en evighed, for egentlig skulle den have fundet afsted i november, men så kom der lige et lille Dickow-barn i vejen og sådan kan det jo gå. Så nu er vi altså bare klar! Og det kan kun blive godt. 

English:
I'm (finally!) back with an outfit post. It's been so long that I wasn't really feeling the friendship I build with the camera. Good thing my boyfriend is a patient man! I wore this yesterday when I went down town to drink coffee with an old friend of mine who was in town for the day. I almost never see her so it didn't take long for me to accept! It was so nice to see her again. 

Today will be a great day too - I just know! My parents are on their way and tonight they will be at a Tina Dico concert (go check her out if you don't know her and you're into singer/song writer music) with me and my sister. We've been looking forward to this concert for so long now 'cause it was supposed to be in November, but then a Dico-baby got in the way. That's what happens. So tonight - we're ready! And I know it'll be good. 

Skirt - H&M+ / Top - Zay / Denim shirt - Asos Curve


Har du nogle spændende planer for tiden?
Do you have any exciting plans for today?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...