Sider

25.5.14

Snaps from London

Hej smukke mennesker. 

Jeg ville lige dele nogle billeder fra min skønne tur til London. Jeg tog derover med min gode veninde og turen indeholdt alt hvad man kan forvente af en tøsetur: kage, god mad, shopping, lidt museumsbesøg, gåture i byens parker og en tur i musicalen. Det var en virkelig god tur og inden alt for længe vil jeg dele mine yndlingstips og -steder med jer. Jeg har været i London et par gange nu, så selvom jeg ikke er ekspert, så kan jeg nok godt skyde ind med lidt tips og tricks. 

English:
Hi beautiful people!

I just wanted to share some photos from my wonderful trip to London. I went with a good friend of mine and we did what you would expect two girls in London to do; eat cake and nice food, go shopping, visit a few museums, go for walks in the parks and go to a musical. We had some amazing days and soon I promise to share my favourite places and tops of the city. I'm no expert but I've been there a few times so I guess I've got a thing or two to say. 










3 kommentarer:

  1. Beautiful pictures! I'm looking forward to my trip in august

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you!
      You should - London is amazing!

      Slet
  2. Hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud, samt det er nogle gode billeder. Kan især godt lide det med lampeskærmene (mener jeg det er?) Det er så fangende, med alle de farver. Det er bare dejligt at læse, du havde en god & hyggelig tur til London sammen med din veninde.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...