Sider

7.5.14

Tame your hair with Tigi S-factor Smoothing Lusterizer


Okay, så det korte af det lange er, at jeg har ufatteligt meget hår. Jaja, jeg klipper det ofte af i længden og får tyndet godt ud i det, men det ændrer bare aldrig rigtigt på, at jeg har virkelig, virkelig meget og virkelig, virkelig kraftigt hår. Samtidig er jeg ikke ligefrem udstyret med jordens største tålmodighed, når det kommer til mit hår og det er ikke altid et godt miks. For det første tager det tæt på en evighed at få det tørt, når jeg har været i bad. Derfor er det også virkelig sjældent, at jeg gider glatte det bagefter, så jeg er nærmest altid på jagt efter mirakelmidler, der kan hjælpe mig med at slippe for det, når tålmodigheden er brugt. For hvis jeg ikke bruger noget som helst andet end varmebeskytter når jeg føntørrer, så har mit hår det med at være ganske umuligt at have med at gøre bagefter. 

Så da jeg fik muligheden for at afprøve denne Smoothing Lusterizer fra Tigi S-Factor, som eftersigende både defrizzer og tæmmer håret, var jeg ikke længe om at takke ja. Den har endda varmebeskyttelse og dufter af jordbær, what's not to like?

English:
Long story short; I have sooooo much hair! And it's really, really thick too. Adding to that I don't really have much patience when it comes to my hair. First of all it takes forever to get it dry when I've taken a shower, so usually I don't feel like straightening it or anything afterwards. So I'm always on the hunt for some kind of miracle cure that wont force me to spend time straightening it too. If I don't use anything but heatprotecter when I blowdry my hair it tends to have a life of it own. 

So when I got the chance to try this Smoothing Lusterizer from Tigi S-Factor (the link above in the Danish text is to the Danish webshop that sponsored the product) which according to the discirption is supposed to defrizz and tame the hair it didn't take me long to say yes. It even protects from heat and smell like strawberries, what's not to like? 


Jeg bruger cirka så meget produkt, fordeler det i det håndklædetørre hår og føntørrer så. Nogle gange bruger jeg lidt ekstra produkt bagefter for lige at samle spidserne og de flyvske hår. Jeg er ret vild med resultatet, som I kan se nedenfor. Alt i alt; jeg er ret vild med det her produkt. Det efterlader mit hår dejligt blødt, det dufter godt og så virker det altså efter hensigten; det tæmmer alt det dér vilde hår jeg ellers render rundt med. Og jeg behøver ikke glatte, hvis jeg ikke gider! 

English:
I use this much product, put it in towel dry hair and blowdry. Sometimes I use a little product afterwards too to add extra finish. I'm really pleased with the results - you can see them on the pictures below. It leaves my hair smooth, it smells nice and it works! It tames my crazy hair and I don't have to use the straightener if I don't feel like it!




Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med Online-mode.dk, men holdninger er helt mine egne.
This post is made in collaboration with Online-mode.dk, but all opinions are my own.

2 kommentarer:

  1. Har også rigtig meget og kraftigt hår og lyder lidt som om at jeg har de samme hårproblemer som dig..
    Kunne ha været sjovt hvis du havde lagt et billede på uden produktet, så man kunne se forskellen ;)
    Men er skrevet på ønskelisten..
    God aften
    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen så sjældent, at jeg føntørrer uden et lignende produkt :) jeg kan virkelig også anbefale Taming elixir fra Sebastian

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...