Sider

23.7.14

See you soon (and the winner of tickets for the Zizzi Fashion show)



Så er vinderen af to billetter til Zizzis modeshow i den københavnske modeuge fundet. Tillykke til Kristine, som skal finde en veninde at tage under armen til en hyggelig tøsetur. Jeg sender den en mail lige straks med dine billetter til eventet og med flere oplysninger. 

Tak til de af jer, der nåede at deltage - det var en lidt hurtig konkurrence, for jeg skulle lige nå at trække en vinder inden jeg tager afsted på ferie. Jeg har planlagt nogle indlæg til jer, så der bliver ikke helt stille herinde. Til gengæld kommer det hele måske til at gå lidt ekstra langsomt i forhold til kommentarer og den slags, fordi jeg ikke lige er på min pind. 

Kan I have det godt til vi ses igen! Kom eventuelt med over på Instagram (min bruger hedder @malenefl). Der kommer garanteret lidt øjebliksbilleder undervejs. 

English:
I found the winner of the two tickets for the Zizzi Fashion Show during Copenhagen Fashion Week. Congratulations to Kristine who can take a friend to the show! I'll send you an e-mail right away with your tickets for the event and some extra information. 

This was a really fast giveaway because I had to draw a winner before I go away on holiday. I've planned some posts for you so the blog won't go totally quiet. However, when it comes to comments and stuff like that everything might go a bit slower than usual, since I'm not online all the time. 

Take care until we see eachother again! If you want to come join me on Instagram (@malenefl). I'm probably going to do a few snapshots updates there. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...