Sider

22.10.14

OOTD: Flowers and fallen leaves


Hej! Før jeg vender snuden tilbage til mit speciale (det er så snart færdigt, at jeg næsten kan smage det) vil jeg lige smide dette outfit op. Det er fra i fredags, hvor jeg var et smut inde i byen til fejring af Carmakoma i Salling. 

Nederdelet fra Junarose er en af mine absolut favoritting at have på her, mens jeg er gravid, fordi den fremhæver min mave så fint, synes jeg. Og det er jo en fin optakt til, at jeg lige om lidt har tænkt mig at skrive et lidt længere indlæg om det dér med at være plus-size og gravid og gerne vil have tøj på kroppen også. Det er heldigvis ikke så svært, for at være ærlig. Men det snakker vi meget mere om en anden dag, ikke?

English:
Hi! Before I return to my thesis (I'm almost done, I can almost taste it!) I just wanted to put up this outfit. It's from last Friday when I went to celebrate Carmakoma down town. 

This skirt from Junarose is one of my absolute favourites being pregnant, because it shows off my baby bump in such a great way, if you ask me. I promise; I'll write more about the whole "being plus size and pregnant and wanting to wear clothes"-thing soon. It's not that hard really, but I'll tell you more about it some other day, okay? 


Skirt, t-shirt, kimono - Junarose



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...