Sider

3.10.14

OOTD: How time flies


Phew, den her uge er da godt nok fløjet væk! Jeg har forsøgt mit bedste på at få arbejdet en masse på specialet, men jeg må nok også indrømme at lille Frø i maven har gjort mig så træt, at jeg har brugt en del tid på at sove i stedet. Men noget har jeg da fået fra hånden! Endda så meget, at jeg igår holdt en fridag fra det med helt fin samvittighed - jeg spiste frokost og kiggede butikker med en veninde, som jeg virkelig havde glædet mig til at se. Det var en dejlig dag! 

I dag står den atter på speciale-arbejde inden weekenden kommer med alt hvad det indeholder af familiefødselsdag hos en af de sødeste små drenge jeg kender og udpakning af flyttekasser og hænge ting op på væggene-larm. Har I nogle spændende planer for weekenden? 

English:
Phew, this week went by so fast! I've been trying to work hard on my thesis, but baby's making me tired and I've been sleeping a lot to be honest. But I've done enough to take a day off yesterday without feeling guilty about it. I had lunch with a friend and I had been looking so much forward to that - we had a really good time! 

Today will be all about my thesis and then the weekend will come; we'll be celebrating the birthday of one of the sweetest little boys I know and getting some stuff done in our new home too. Do you have any exciting plans for the weekend? 

Cardigan - Jackie (gifted for review) // Dress - H&M // Bag - Primark
Cardiganen har jeg fået tilsendt fra Jackie, som blandt andet forhandles i Bilka. Mærket går op til en str. 52 og sælges til ualmindeligt fornuftige priser. Sagen her har lange hår, som jeg havde svoret mig selv ikke skulle flytte ind i mit skab igen efter 90'erne, hvor min faster havde syet en ellers yndig sag i lyselilla med lange hår over det hele. Jeg var vild med den dengang, men I ved... for meget af noget godt, ikke? Well, jeg kunne alligevel ikke stå for den her, så den skulle altså prøves. Den er virkelig lækker og blød og er altså ret så fin til efteråret, synes jeg.

English:
This cardigan was sent to me from Jackie, which is a plus size brand sold at some Supermartkets in Denmark - sizes go to 52 and the prices are great. This one is really, really soft and cozy which makes it just perfect for fall. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...