Sider

8.11.14

OOTD: Top to toe lace.



For mit vedkommende står den kommende sæson ikke ligefrem på fest, farver og julefrokoster i lange baner. Det kunne ellers være meget sjovt, men jeg har planer om at lave en hule med julepynt og ammepuder i stedet og det er virkelig også helt okay. Men hvis vi nu sagde, at jeg skulle afsted til en helt masse julefrokoster og jeg ikke gad have små sorte kjoler på hver eneste gang, så synes jeg ærligt talt at sættet her fra Jackie, som forhandles i Bilka, er ret perfekt. Heldigvis er det også så rart og hyggeligt at have på, at det også nemt kan bruges på en helt almindelig efterårsdag, der har brug for lidt ekstra. 

Der er så mange uskrevne regler om plus size-kvinder og det tøj de (ikke) må gå i. For meget print er vist nok en af dem - jeg har af gode grunde ikke lige en uskreven liste liggende og jeg har for længst besluttet mig for at lade være med at kunne huske reglerne i hovedet. Det nytter alligevel ikke noget at forsøge at gøre alle tilfredse - så i stedet prøver jeg at gøre mig selv tilfreds. Og jeg er ret godt tilfreds med blondeprint fra top til tå-looket. 

English:
The coming season will not exactly be all about Christmas parties for me. It could be fun I'm sure, but I've got plans with christmas decorations and a baby instead and that's more than okay with me. However if I did have a lot of Christmas parties planned I'm sure I would be happy with an alternative to black dresses - and this set from Jackie is just that! It's cozy and comfortable enough to be worn on regular Autumn days that needs a little extra too though. 

There's so many unwritten rules about what plus size women can (and cannot) wear. Too much print is one of them as far as I remember - I don't have the list and I decided not to listen to the rules anyway. I can't make everyone happy so instead I'm trying my best to make me happy. And I'm pretty happy about this lace from top to toe look. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...