Sider

16.12.14

OOTD: Bring on Christmas

Jeg ville lige give en hurtig update herfra - i dag er jeg blevet færdiguddannet og det føles så fedt! Nu kan julen bare komme an og jeg glæder mig så meget til i morgen, hvor jeg ikke længere behøver at tænke speciale og bare kan nøjes med at tænke på min søde lille pige (og måske så småt begynde at tænke på at blogge igen - det savner jeg!). 

Det her havde jeg på i dag. 

English:
Just a real quick update - today I graduated which means I'm a real anthropologist now. It feels so good! Christmas is more than welcome now and I'm so happy that I can stop concentrating on my thesis now and just spend time with my little girl (and maybe start thinking about blogging again - I miss that!). 

I put this outfit together today. 



1 kommentar:

  1. Congratulations on your graduation! The outfit is cute too :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...