Sider

22.12.14

OOTD: Speed of life


Jeg har svært ved at tro, hvor hurtigt livet farer afsted lige nu. 2014 har været det mest vanvittige år og november og december topper over de mest vanvittige måneder. For en måned siden mistede jeg min gravide mave, som jeg ellers var ret glad for. Til gengæld har jeg fået noget andet, som jeg også er ret glad for - og nu vi taler om hende, så er jeg ret spændt på, hvor længe det her indlæg kommer til at tage mig at skrive. I dag er sådan en dag, hvor hun umiddelbart kun sover 30 minutter ad gangen - og i løbet af de 30 minutter skal jeg helst give hende sutten tilbage hvert 10. minut for at undgå alt for meget hysteri. Jeg synger "Solen er så rød mor" og "Nu tændes tusind julelys" på repeat og håber på, at jeg på et tidspunkt får tid til at pakke julegaver ind. 

Bloggen har været meget stille i december. Det er ikke så underligt, når man tænker på, hvilken drejning mit liv har taget. Der er uden tvivl andre prioriteter, som kommer i allerførste række og så må alt andet ligesom vente. Når det så er sagt, så glæder jeg mig til at komme til at blogge mere. Hvornår det bliver må tiden vise, men der er ingen tvivl om, at bloggen giver mig et smil på læben. Det er de mange grunde til - den ene er selvfølgelig jer, der læser med. Jeg håber I hænger i derude, selvom der er lidt stille. Sagen er bare den, at der er grænser for hvor mange fedtede hårdage, hvor mange "løse bukser og t-shirt" og hvor mange pletter med gylp, der skal ende på bloggen. Det er de færreste dage, hvor håret er sat og make-up'en er lagt og hvor jeg rent faktisk har kigget ind i mit skab og valgt tøj ud i stedet for at tage det jeg også havde på igår, fordi det er så dejligt nemt, når det lige ligger dér.... Sagen er dog også den, at det faktisk gør mig glad at gøre noget ud af mig selv, så jeg glæder mig til at der kan blive mere plads til det igen. 

English:
I'm having a hard time believing how fast life goes at the moment. 2014 has been the most crazy year and November and December top as being the most crazy months. A month ago I lost my loved baby bump. However I got something (well, someone to be fair) else to love - and speaking of her I would like to know just how long it will take me to write this post. Today she only wants to take 30 minutes naps and even then I have to go check up on her every 10. minute because she's crying because she lost her pacifier. I've been singing lullabies on repeat and right now I'm hoping I'll have time to wrap up some Christmas presents too. 

The blog has been really quiet during December. It's not hard to tell why, thinking on the big change that has just happened in my life. I've got new priorities that will come first from now on and everything else just have to wait. With that being said I'm really looking forward to being able to blog more. When that will happen? Time will show but there's no doubt the blog makes me happy, so I want to keep doing it. There's many reasons that it makes me happy - one of them is of course you, my readers. I really hope you'll be here when I get back for real. The thing is though; right now most days my hair is greasy, I'm wearing sweat pants and loose t-shirts and I've got all kinds of stains - and it's not really blog material. Most days I'm not wearing make-up, my hair is a mess and usually I'm just wearing what ever I wore yesterday because it's easy. The thing is though; it makes me happy to put on nice clothes and make-up (even if it's just mascara), so I'm looking forward to having more time for that. 


Igår var én af de dage, hvor jeg besluttede mig for at gøre noget. Vi skulle ikke noget særligt - vi spiste frokost hos min kærestes forældre og var en hurtig tur i Ikea. Og af en eller anden grund, syntes jeg det skulle ske med farve på læberne (og tænderne, men det taler vi ikke så højt om....). Her i juledagene håber jeg virkelig, at der kan blive tid til at gå lidt op i at se ud som en nybagt mor, der rent faktisk har lidt overskud. Det kunne være rart. 

Jeg er ikke sikker på, at jeg ender på bloggen igen før jul - så nu får I allesammen lige et ønske om en helt vildt glædelig jul herfra. Jeg håber I får lov til at tilbringe den ligesom I har lyst. Og til de af jer, som af en eller anden grund ikke har den mulighed - personligt kender jeg et par stykker - sender jeg en masse tanker, som I forhåbentlig kan varme jer en smule på, selvom det er mørkt lige nu. 

English:
Yesterday was one of those days where I decided to do something. We wasn't doing anything special really - we had lunch with my boyfriend's parents and went to Ikea for a really quick visit. For some reason I felt like it needed some colour on the lips (and the teeth - but lets not talk too much about that, shall we?). I hope I'll have some time to do more things like that (well, not the colour on the teeth-thing) during Christmas. That would be nice. 

I'm not sure I'm checking in again before Christmas - so I'll wish you all a very happy Christmas now! I hope you'll be spending it just how you want to. And for those of you that can't do just that - I know a few - I'm sending lots of thoughts your way. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...