Sider

1.1.15

2014: Instagram edition


GODT NYTÅR!!!

Når et år ender, så elsker jeg er kigge tilbage på året der gik. Det gjorde jeg også sidste år - og Instagram er simpelthen sådan et fint værktøj til at huske de gode stunder. Så her kommer altså en oversigt over store og små hændelser i 2014. Det har været et vildt år, så måske er der i virkeligheden mest tale om store hændelser - det er lidt skørt at tænke på, at da året begyndte havde vi ingen anelse om, hvordan det ville ende. 

I følge Instagram skete det her:

  • Jeg fejrede mine forældres kobberbryllup. 
  • Jeg festede med min veninde til den københavnske modeuge. 
  • Jeg tog til London med selv samme veninde, hvor vi blandt andet så Les Miserable. 
  • Jeg afslørede en sød lille hemmelighed. 
  • Og tog til Barcelona med min mormor, mor og søster. Og baby i maven. 
  • Vi fandt ud af, at baby var en lille pige. 
  • Jeg fejrede min 25-års fødseldag. 
  • Jeg tog til Frankrig med min kæreste og hans forældre. 
  • Vi flyttede. 
  • Jeg har taget utroligt mange billeder af min gravide mave.
  • Jeg besøgte min kærestes arbejde, som han blev ansat på først på året. 
  • Jeg fødte vores lille pige. 
  • Jeg har skrevet, afleveret og forsvaret mit speciale og kan nu kalde mig cand.scient.anth. 
  • Jeg er blevet smaskforelsket i en lille én, som netop har haft sin første jul. 
Gad vide, hvad 2015 har oppe i ærmet? En lille (okay... stor) del af mig håber, at 2015 lige tager den lidt mere med ro end 2014 har gjort. 

English:

HAPPY NEW YEAR!!!

When a year comes to an end I always spend time thinking back and Instagram is an amazing way to remember what happened. And this is a short overview of my 2014 - it truly has been a crazy year. It's amazing to think about; when 2014 started we had no idea how it was going to end. 

According to Instagram this happened:
  • I celebrated my parents' wedding annivesary. 
  • I partied with my friend at Copenhagen Fashion Week. 
  • I went to London with the same friend and we watched Les Miserable. 
  • I revealed a sweet little secret. 
  • I went to Barcelona with my grandmother, mother and sister. And baby. 
  • We found out baby was a girl. 
  • I celebrated my 25th birthday. 
  • I went to France with my boyfriend and his parents. 
  • We moved. 
  • I took a lot of photos of my baby bump. 
  • I visited my boyfriend's job which he got earlier this year. 
  • I gave birth to our little girl. 
  • I wrote and finished my thesis and can now call myself cand.scient.anth. Crazy. 
  • I've fallen in love with a little one who just celebrated her first Christmas.
I wonder what 2015 will bring? A small (okay, big..) part of me hope that 2015 will take it a little slower than 2014. 

Hvad er det største der er sket for dig i 2014?
What's the biggest thing that happened to you in 2014?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...