Sider

24.1.15

Wish I was wearing...

Clutch - Asos // Top, skirt and jacket - Zizzi // Boots - Ecco
Da jeg først så dette lyseblå sæt i Zizzi tænkte jeg, at det lige var en tand for pastel-farvet til mig, så jeg besluttede mig for at købe den grå udgave med i stedet (der skal nok dukke en ootd op inden så længe). Jeg er virkelig glad for det grå sæt, men er sidenhen også varmet lidt op for det blå... Det er ret så fint og forårsagtigt, ikke? Så jeg gad virkelig godt have det her på i dag, bare for at minde mig selv om, at foråret nok skal komme før eller siden. 

English:
When I saw this light blue two piece at my local Zizzi store I instantly thought it was a little too much pastel for me. So I decided to go with the grey instead (an ootd will come soon, I hope). I'm totally crazy about the grey edition but now I also kinda fell in love with the blue ... It's so pretty and Spring-like, right? I would love to wear this today and remind myself that Spring will come around sooner or later.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...