Sider

2.2.15

OOTD: If Spring was an outfit.

Vinteren har da taget fat i Danmark, hva'? Igen i dag er jorden her dækket af hvidt og det fik mig til at tænke på det her outfit, som jeg tog nogle hurtige billeder af i sidste uge, hvor sneen også lå og lyste lidt op. Jeg synes ikke foråret kan komme hurtigt nok, selvom sneen da er meget køn... Jeg er bare ikke så vild med, at det bliver glat og den bidende kulde. For at glemme vinteren lidt køber jeg af og til levende blomster, som lyser lidt op i stuen. Og så tager jeg også gerne tøj på, som minder mig om, at foråret (forhåbentligt) er lige rundt om hjørnet. 

English:
Winter has arrived in Denmark and once again the ground is covered in white. It made me think of this outfit that I took a few quick shots of last week when the snow was covering the ground too. I want Spring to come quickly even though the snow is kinda pretty. I just don't like the ice and the cold. To forget the winter just a bit I buy lovely fresh flowers and wear outfits that remind me that Spring is just around the corner (I hope...). 

Skirt and top - Zizzi 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...