Sider

6.2.15

W.O.W.: When the weekend is over

Ah! Endelig fredag - jeg glæder mig altid til weekenden, fordi det betyder, at min kæreste er hjemme til at hygge med Gry og jeg. Jeg har også glædet mig til denne weekend, men tro det eller ej; jeg glæder mig også til lige netop denne weekend bliver til mandag. Mandag den 9. februar har stået med kryds i min kalender i noget tid nu. Der lancerer Zizzi nemlig deres nye kollektion W.O.W eller Wardrobe of Wonders og det har jeg glædet mig til siden jeg så kollektionen på catwalken sidste sommer. Kollektionen stiler hårdt efter at fange den stilbevidste plus size kvinde og jeg er ret sikker på, at det lykkes!

Jeg har lovet mine lokale Zizzi-piger, at jeg nærmest kommer til at banke på døren med barnevognen, når de åbner butikken mandag morgen, for jeg kan slet ikke vente med at se tøjet med egne øjne igen. På søndag kan I læse lidt mere om kollektionen her på bloggen. 

English:
Ah, finally Friday! I always look forward to the weekend because my boyfriend don't have to go to work. I love it when we have the chance to spend the day together, the three of us. I've been looking forward to this weekend since monday, but believe it or not; I'm also looking forward to this weekend is over, because Zizzi is launching their new collection this Monday! W.O.W. or Wardrobe of Wonders will be in stores and online and I've been looking forward to this ever since I saw the collection on the catwalk during Summer. 

I promised my local Zizzi girls that I will be knocking on the door when the store opens in the morning - I can't wait to see the collection with my own eyes again. You can read a bit more about the collection on the blog on Sunday. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...