Sider

8.4.15

OOTD: A walk in the park


Det er ingen sag at holde påskeferie, når vejret viser sig fra sin bedste side! Som jeg skrev i mit sidste indlæg, så ville vi egentlig have besøgt Moesgård museum, men vi måtte give op, da vi allerede blev utålmodige på parkeringspladsen - der var ikke en ledig plads at se, men til gengæld masser af aggressive mennesker, der også ønskede sig et sted at parkere bilen. Vi besluttede os for at alle de andre sikkert havde kørt længere end os, så vi trak os tilbage og tager bare derud en anden god gang i stedet! Som et plaster på såret gik vi en dejlig tur under blå himmel i Mindeparken. Og det var slet ikke så dårligt! 

Jeg havde mit ternede sæt på fra VRS Jackie, som har en helt perfekt kvalitet her til foråret. Jeg har vist nok sagt det før, men jeg er blevet ret vild med sæt. Det er så smart, at delene kan bruges på kryds og tværs med andet tøj, men samtidig sikrer et ret fedt look ved bare at smide det henover hovedet. Jeg kombinerede looket her med mit blomstrede tørklæde fra Zizzi, fordi jeg følte at sættet var lidt hårdt i udtrykket til min stil. Men de bløde pasteller blødte outfittet op, præcist som jeg ønskede det. 

Og må jeg så lige slutte af med en kærlighedserklæring til Århus! Jeg ELSKER den her by. Jeg elsker at der er så fine oaser, hvor byen trænger i baggrunden. Jeg elsker, at man pludselig har kig til havet og jeg elsker Århus midtby med de brostensbelagte gader og de stemningsfyldte caféer. I lørdags var vi en tur inde at gå på Strøget. Der har jeg ikke været længe og jeg blev glad helt ind i maven, da jeg så byen igen. For ikke at tale om, hvor glad jeg blev i maven, da jeg spiste den bedste sandwich jeg har smagt længe!

English:
Easter gave us a beautiful weather and we had a lovely time! Even though we didn't get to go to the museum as we wanted - there were simply too many people and we decided to go back and visit another day. Instead we went to a park near by and took a walk under the lovely blue skies. 

I wore my set from VRS Jackie which is perfect for spring. I think I've said it before; I love sets because they're so easy to combine with other pieces of clothes but still so simple; just put it on and you have an entire look right there. However I felt like softening the look of this set though so I put on the scarf which has the softest pastel flower print. So pretty! 


Coat - Zizzi / Skirt and top - VRS Jackie / Scarf - Zizzi / Shoes - Ecco








3 kommentarer:

  1. Anonym9.4.15

    Love the outfit! That dress and scarf combo are just cute and looks so comfy. :)

    SvarSlet
  2. Hvor var den bedste sandwich fra? Lækkert outfit... måske skulle man snart til Århus igen.... Har du forøvrigt set de super skønne tinge fra VRC med partisan print?
    Knus

    SvarSlet
  3. Århus er rigtig hyggelig, elsker at tage på sviptur dertil og besøge AroS og Marselisborg dyrepark.

    -Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...