Sider

12.5.15

OOTD: That Spring mood


Halløj, så er jeg lidt på pinden igen! Denne gang med et hurtigt check in og et outfit. Til gengæld er det min plan at begynde at brygge på et par indlæg mere med tanker om dét at blogge og om at være og føle sig smuk. Alting til sin tid, det kommer på et senere tidspunkt!

Outfittet her er fra weekenden, hvor vejret var - ja, I kan vel nærmest fornemme det på billederne? - fantastisk dejligt! Jeg var i forårshumør og det var blomsterne tydeligvis også. Så skønt! Jeg havde taget mit nye nederdel på, som er fra VRS Jackie. Der hører en stribet jakke med til sættet, men det blev lidt tungt på striber dén dag, så jeg fandt min denimskjorte frem i stedet og det synes jeg egentlig fungerede rigtig fint. Hvis I endnu ikke har haft fingrene i noget tøj fra Jackie (Bilka & Føtex) efter brandet relancerede sig selv, så burde I lige tjekke det ud. Jeg synes virkelig, der er sket noget med design og kvalitet! 

English:
Hi there! I'm back - today with a quick outfit post but hopefully I'll find time to do a few posts soon, since I feel like sharing some thoughts on blogging and about being and feeling beautiful. 

The outfit is from this weekend where the weather was - well, you can probably tell just from the pictures - beautiful! I was happy and so was the flowers. I wore my new skirt from VRS Jackie. It actually comes with a jacket too but I felt like there was a little too much going on so I paired it with my denim shirt instead. I like how it worked out. 



2 kommentarer:

  1. Marie L12.5.15

    Hvor er dine strømpebukser fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie :)
      De er fra Asos Curve

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...