Sider

29.9.15

OOTD: Black and White


En evig klassisk kombination er sort og hvid og der er ikke noget at sige til at det monokrome makkerpar bliver ved med at holde sammen, for det er stilfuldt, feminint, skarpt og elegant på samme tid. 

Det kræver måske lidt mod at hoppe ud i hvid - nogle siger det får én til at se større ud, men jeg er nu af den holdning, at jeg har den størrelse jeg har uanset om jeg har hvid, sort, vandrette striber på eller er klædt i blomster fra top til tå. Der hvor jeg tager mod til mig i forhold til den hvide farve er i forhold til, at der på en eller anden måde er ekstra tyngdekraft og ketchup i nærheden, når man har sarte farver på. 

Men jeg går altså mere og mere i hvidt, for jeg synes det er pænt. Ikke mindst sat sammen med sort - og ikke mindst denne skønne skjorte fra Zizzi. Den er så smuk! 

English:
There's nothing quite like the combination of black and white. It's a classic and it's no wonder it stays around; its elegant, sharp, classic and feminin at the same time. I love it! 

It might take some courage to wear white - some says it makes you look bigger but I always say I'm the size I am no matter what I wear; white, black, stripes or florals - I'm still the same size. However it seems like gravity gets stronger and that there's always ketchup around when you're wearing light colors. 

Either way I've been wearing more and more white lately 'cause I love how it looks! And I love how this shirt from Zizzi looks as well - just beautiful! 

Shirt - Zizzi // Skirt - Junarose //
Boots - Sapprocher





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...